^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

سوتی صوتی تصویری 2

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۳ ب.ظ
سوم راهنمایی بودیم ... ردیف آخر می نشستم کنار محمدرضا دوستم ... کلاس ریاضی بود ...
کلاس خسته کننده ای بود ... محمدرضا به من گفت : من یکمی میخوام بخوابم ...
خلاصه سرشو گذاشت روی میز طوری که صورتش رو به تخته سیاه بود ...
معلم که دور کلاس تاب میخورد آروم آروم اومد ته کلاس ... دقیقا جایی که ما بودیم ...
یه نگاه به من انداخت و گفت : فلانی از این محمدرضا (فامیل اون بنده خدا را گفت ) یاد بگیر ببین چه قشنگ به درس گوش میده ... !!!!



پ.ن : هنوزم که هنوزه با رفیقم یادمون که میافته به اون قضیه خندمون میگیره

نظرات  (۷)

سال دوم من به معلم ریاضی گفتم سرم درد می کنه میشه بخوابم گفت بخواب و خوابیدم :) 

پاسخ:
چه معلم خوبی
خدا نصیب ما هم بکنه ان شا الله :))
bravo
پاسخ:
آفرین به کی من یا دوستم یا معلم؟؟
خخخخخخخخخ...
من جای تو بودم قیافم دقیقن این شکلی میشد...O_o
خخخخخ
پاسخ:
یعنی معلم بود نمی شد چیزی بهش گفت ...
:)))

خخخخخ


از این معلما نصیب ما هم کن ای خدا 

پاسخ:
:)))
من دیگه حرفی ندارم :))
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

حالا خوبه درس نپرسیده...{لبخند}

ابوی ما تعریف می کرد رفته بودم پای منبر یه بنده خدائی که ایشون هر از گاهی از مطالبی که گفته بود سوال می پرسید و بعد علتش را اینطور عنوان کرد که یه آقائی شده بوده پای ثابت منبرهاش و ایشون هم کلی کیف می کرده بابت این قضیه...
یه بار رو به جمع میگه از این آقا یاد بگیرید!!و یه سوال از ایشون می پرسه...
اون بنده خدا جواب میده حاج آقا حقیقتش را بخوای من اصلا گوش نمی دم ولی چون اینجا آرومتر از خونه مونه میام اینجا میشینم و استراحت می کنم{لبخند}

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام داداش
خدا را شکر واقعا :))
خخخخ دمش گرم
خدا حفظتون کنه
یا علی (ع)
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۵ زهرا احمدآبادی
جالب بود.....
پاسخ:
ممنون :))
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۹ عبدالله سلیمی
باحال بود
به منم سر بزنید
پاسخ:
ممنون
مزاحمتون میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی