^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

ای خدای مهربون دلم گرفته:(((

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۰ ب.ظ

delam


سلام اومدم بگم برام دعا کنید ... خیلی داغونم خیلی ...

خسته شدم ... از خودم از رفتارم ... از دنیا ... از همچی ...

فقط دعام کنید ... فقط

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۰
محمد

نظرات  (۱)

وبلاگت عالیه
ممنون
فروشگاه اینترنتی
پاسخ:
ممنون از لطفتون و حضورتون
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی