^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

پروژه

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۵۹ ب.ظ

سلام

یه خبر خوب برا خودم :))

بالاخره پس از روزها تلاش مستمر ... عضو شدن در گروه ها و سایت های برنامه نویسی ... تحمل رنج ها ... ایده پردازی ها ...

برنامه را کامل نوشتم و برای استاد ارسال کردم ... ان شا الله استاد هم یه حال اساسی بهم بده و پروژه رو تایید کنه ...

اگر خدا بخواد بعد از فارغ التحصیلی قصد دارم برنامه ای رو که نوشتم آموزش بدم ...

علمی ندارم ولی در کل به این اعتقاد دارم که زکات علم نشر اونه ...

 

برام دعا کنین کارم حل بشه ...

 

 

پ.ن: کم کم باید بریم برای کارای سربازی :))

زبان های استاندارد برنامه نویسی موبایل کدامند؟

 

نظرات  (۹)

۱۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۳۲ هادی اسماعیلی فضل
سلام  وب خوبی دارین . تک بیت  همراه با عکس نوشته خواستین در خدمتیم.
همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد
پاسخ:
سلام تشکر از پیشنهادتون
سلام
امروز بهترین نعمت من آشنایی با وبلاگ شما بوده

خیلی خوشحال شدم.

ان شاءالله موفق و سربلند باشی


پاسخ:
سلام
این نظر لطف شماست

تشکر از حضورتون

عاقبتتون بخیر
انشالله حل بشه
پاسخ:
تشکر از لطفتون
خیلیوم عالی
استفاده میکنیم( (:
پاسخ:
شما استادی ... ولی چیزی بلد باشم حتما آموزش میدم 
میخوام اگر قرار به آموزش هست جوری باشه که بازده داشته باشه.
بله مقاله بود. 

اپلیکشن بهتر و کاربردی تر 
پاسخ:
ان شا الله موفق باشید ...
خیلیم عالی موفق باشید.

برای من امنیت شبکه بود
پاسخ:
خیلی ممنون

پس فکر کنم شما بحثتون نوشتن مقاله بوده ... من یه اپلیکیشن نوشتم در اصل 
همیشه موفق باشید..
پاسخ:
خیلی ممنون و تشکر از شما
خدا عاقبتتون رو بخیر کنه
خب خداروشکر

یادمه پارسال منم همینو گفتم که از پروژم توی وبلاگ مینویسم که بقیم استفاده بکنند. ولی اصلا وقت نشد و فعلا هم نمیشه
پاسخ:
تشکر
پروژه من برنامه نویسی اندروید هست میشه تا حدودی آموزشش رو گذاشت داخل وبلاگ
بازم توکل بر خدا
امیدوارم ادامه زندگیتون پر از خبرهای خوب باشه :)

+من یکی از آزروهام اینه برنامه نویسی رو به صورت حرفه ای یاد بگیرم که فعلا وقتشو ندارم !باید خیلی خفن باشه !
پاسخ:
خیلی ممنون ... همچنین برای شما
برنامه نویسی علاقه میخواد ... کسی که علاقه داشته باشه و دنبالش بره کم کم استعدادش رو هم پیدا میکنه

آره خیلی خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی