^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

شیعه تصریح می کند

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ



تکفیریا زهی خیال باطل          به سمت کربلا برید ارازل
گردنتونو میشکنیم به والله         تاکی میخواید طی کنید این مراحل
حمله به بین الحرمین محاله
قسم به شاهزاده ی سه ساله
اگه اجازه بده سید علی
خون شما برای ما حلاله

سرباز پادگان حسینیم مجنون بین الحرمینیم
------------------------------------------------------------------
تجربه تو سوریه نشون داد          یه کاری کردیم جونتون در بیاد
رفتن سمت حرم ابوالفضل             یه جرات خیلی زیادی میخواد
خون علی توی رگهای ماهاس
حوالتون باشه به دست عباس
اگه نیگاه چپ کنی میفهمی
پرچم بچه شیعه ها چه بالاس

رو خط قرمر ما پا نزارید             با یک نگاه شیعه تار و مارید
شیعه پاکار حرم حسینه                برید بزرگ ترتونو بیارید

سرباز پادگان حسینیم مجنون بین الحرمینیم



سایت لبنانی "خبرپرس" خبر داد، سربازان جبهه النصره به "جهاد نکاح با محارم" مشغول هستند و آن را ادای فریضه ی دینی و مذهبی خود می دانند.
سایت مسلمانان جهاننوشت: چندی پیش شیخ وهابی در سخنرانی خود در شبکه ماهواره ای وصال که نزدیک به حرکتهای جهادی تندرو در سوریه است، از انتقادات وارده به فتوای "جهاد نکاح" گله کرده بود.
"ناصر العمر" اعلام کرده بود، "مجاهدین در سوریه می‎توانند در غیاب زنان مجاهد نامحرم با محارم خود ازدواج کنند و اگر دسترسی به نامحرم آسان نباشد، مجاهدین می توانند با محارم و خواهران خود "عقد نکاح" داشته باشند".
سخنان ناصر العمر بازتاب گسترده ای در محافل دینی و افکار عمومی جهان اسلام داشت، به گونه ای که همگان بر مشمئز کننده بودن این سخنان تاکید داشتند و از این شیخ وهابی خواستند فتوای خود را پس بگیرد.
اما اعضای گروهک شبه نظامی جبهه النصره رسما اعلام کرده اند، به فتوای مفتی سلفی ایمان دارند و آن را به اجرا در خواهند آورد.
به گزارش آوا به نقل از شبکه خبر ایران، تروریست های تکفیری با استناد به این فتوا اعلام کرده اند که امروز آنها از نظر دینی این حق را دارند با محارم خود نزدیکی کنند. و خداوند گناهی را برای آنان و نزدیکانشان ثبت نخواهد کرد، چرا که این امر توسط شیخ شان حلال شده است.
خبرها حاکی از آن است که، فتوای ناصر العمر تنها پرده از این عمل ناشایست و خلاف اخلاق برداشته و این عمل از مدتها پیش در میان اعضای این گروه مرسوم شده است. به شکلی که کودکانی از این ارتباط به دنیا آمده اند. و مشکلاتی را از نظر هویت و .... بوجود آمده است.
لازم به ذکر است، فتواهای عجیب تنها محدود به ازدواج جهادی و ازدواج با محارم نمی شود و این افراد با استناد به رای و حکم شیوخ سلفی با اصطلاحات ساختگی نظیر "جهاد لواط" و "جهاد نکاح النفس" فحشا را در سرزمین شام گسترش می دهند.

نظرات  (۱۳)

اقا پس لینک دانلودش کو

پاسخ:
سلام تو یه پست دیگه میذارم براتون
بعله که با داعشیا بودم...بشر نیستن که.. جزو حیات وحشم حسابشون نمیشه کرد😒
پاسخ:
لایک :))
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۲۲ مهدی ابوفاطمه
ممنون از سرزدنتون لینک شدید

پاسخ:
خواهش می کنم ممنون از لطفتون
سلام دوست من....شما خیلی وقت پیش از این ها لینک بودید:)
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون ببخشید دقت نکرده بودم
با افتخار لینک شدید
تولدمه شما هم دعوتید:)))
پاسخ:
تولدتون مبارک باشه
ان شا الله عمری با عزت و با برکت داشته باشید
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۱ مهدی ابوفاطمه
احسنت
لایک
اللهم عجل لولیک الفرج
تبادل لینک؟
پاسخ:
احسنت بر مدافعان حرم
ممنون
الهی آمین
لینک شدید لطفا ما رو لینک کنید
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۹ فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
وبتون بیشترش خنده داره

لینک شدید
پاسخ:
ممنون
بله سعی می کنم مطالبم یه دست نباشن که مخاطب خسته بشه

با کمال افتخار لینک شدید
در پناه خدا
سلام لینکتون کردم....لینکم کنید :)
پاسخ:
سلام
شما با افتخار لینک شدید
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۳ خانومی مهربون

سلام

ممنون که سر زدید

عکسای گرفته شده کاره خودمه از باغمون

توی پست قبل تر توضیح داده بودم

پاسخ:
سلام
خواهش می کنم وظیفس
اگه دوست دارید دنبال بشید خبرم کنید ... چشم
آها آخه پست قبل تر رو نخونده بودم
تا امام زمانو داریم غم نداریم

تا سید علیو داریم غم نداریم
پاسخ:
به به ناز نفست
اه عوضیا.....بمیرین همتون راحت شیم...
پاسخ:
الآن با داعشی های ملعون بودید دیگه ؟؟!!
خدا لعنت کنه تکفیری ها رو
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۷ زهرا احمدآبادی
عاااااااااالی
پاسخ:
خواهش می کنم ممنون
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۴ یه بنده خدای گمنام
سلام علیکم
شعر خیلی زیبا بود..
ممنون از خبری که دادین.خدا سقوط این مفتی های وهابی رو نزدیک کنه
التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتون
ان شا الله
محتاجیم به دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی