^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

هنوز باکری هست هنوز چمران و آوینی هست

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۵۴ ب.ظ
این پست ویژه ی سپاس گزاری از بچه های عزیز و با مرامیه که :

1- در اقدامی عالی و به موقع با کمک خداوند سربازان یا همون کماندوهای آمریکایی رو دستگیر کردند و نشون دادند بهتره برن سراغ همون هالیوود و اونجا ادعا کنن
 
2- اون عزیزانی که با کف دست گرفتن جونشون ( اعم از ایرانی ، لبنانی ، افغانی و سوری ) شهر های الزهرا و نبل را رفع حصر کردند و نه تنها دل شیعیان این دو شهر بلکه دل کل شیعیان دنیا رو شاد کردند.

تبریک میگم تبریک میگم
تبریک میگم تبریک میگم
تبریک میگم تبریک میگم




 

نظرات  (۱۳)

۲۹ دی ۹۷ ، ۱۷:۲۹ yasbanoo farmand
سلام خواهش میکنم چشم
پاسخ:
سلام
چشمتون بی بلا باشه
۲۷ دی ۹۷ ، ۲۰:۱۱ yasbanoo farmand
سلام الان عالی شد 
ممنونم
پاسخ:
سلام تشکر از پیشنهادتون 
بازم منتظر پیشنهادات شما هستم
موفق باشید
۲۷ دی ۹۷ ، ۱۲:۱۵ yasbanoo farmand
خدا قوت ب همشون 


ببخشید اگ لطف کنید رنگ فونت زرد رو عوض کنید ممنون میشیم 
من ک خوندم ولی مخاطباتون اذیت میشن 
پاسخ:
سلام تشکر از اینکه متن رو خوندید.
حتما پیشنهادتون رو عملی میکنم.
تشکر
خخخخ
خیلی خوب بود
پاسخ:
واقعا کارشون تک بود

به کانال ما بپیوندید
pangere_eshgh
سلام علیکم مومن

سال نو پیشاپیش مبارک
ان شاالله سال خوبی داشته باشید، پر برکت و معنویت و با عنایات حضرت ولی عصر عج ...

لطفا دعا کنید ما هم مشمول
محول الحول و الاحوال
و حول حالنا الی احسن الحال
شویم و به قافله شهدا برسیم در سال جدید


ان شاالله شما نیز حالتان احسن الحال شود

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۸ سیروس بداغی
بنام خدا

سلام بر شما

از مطالب نابتان استفاده کردم 

ان شاءالله در پناه حق شاد و سرافراز باشید.

حقیر نیز چند روزی است با شعرهایی در مدح خوبان خدا به بلاگ آمده ام .خوشحال میشوم میزبان نگاه های شما باشم و از نظرات خوبتان در این راه الهی فیض ببرم

التماس دعا
یاحق
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضورتون
خدا حفظتون کنه
بله کاملا از حرف زدنتون مشخصه یه دستی توی ادبیات دارید
محتاجیم به دعا
یا علی مدد
لایک :-)
پاسخ:
ممنون:))
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۸ معبر سایبری فندرسک
سلام همسنگر
خداقوت
http://sayberi174.persianblog.ir/
پاسخ:
سلام به روی ماهتون
خدا حافظتون باشه
حرف دیگه.حرف زیاده برای گفتن.
سکوت بهتره در کل
پاسخ:
چی بگم والا؟؟
سلام علیکم مومن
لطفا شما نیز یادگاری در ذیل این پست بعنوان تفکر نوشت بنویسید

http://azf06.blog.ir/post/762

منتظر نوشته شما هستم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام بر شما بزرگوار
چشم حتما
ممنون از دعوتتون
سلامت باشید ان شا الله
حرف ها...زیاد است
پاسخ:
کدومشون ؟؟ چیه زیاد ؟؟
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

باید به این متجاوزان گفت:
"هر بیشه گمان مبر که خالی است
شاید که پلنگ خفته باشد"

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یاعلی
پاسخ:
سلام بزرگوار
احسنت عالی
سلامت باشید ان شا الله
علی یارتون
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۲ مهدی ابوفاطمه
لایک
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی