^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

دخترا پرچم بالا

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ب.ظ

سلام

ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر مبارک

دخترا پرچم بالاست اونم به افتخار حضرت معصومه (س)

یه دختر خوب باس سر سنگین باشه

یه دختر خوب باس با حجاب باشه

یه دختر خوب باس مقابل نامحرم مغرور باشه

یه دختر خوب باس عاشق چادرش باشه

یه دختر خوب باس ... اینو دیگه شما بگید



حال دلم از اشک چشمام معلومه

وقتی کنارت باشم این دل آرومه

اگه نمیتونم برم زیارت زینب (س) ولی

میرم زیارت حضرت معصومه (س)


برای خوندن جک و لطیفه به ادامه مطلب برید ...


ﺍﯾﻦ ﻣﻄﻠﺒﻮ ﻓﻘﻂ پسرا ﻣﯿﺘﻮﻧﻦ ﺑﺨﻮﻧﻦ
دخترا ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ
***************
******************************
************************
**********
******************
پسرا ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎﺣﺎﻝ ﺑﻮﺩ ﻧﻪ !؟ ! ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺍﻭﻥ ﺗﯿﮑﺶ ﮐﻪ
ﻣﯿﮕﻪ : ******


===================


مرد : ماشاءالله عزیزم خونه تمیز و مرتبه
ان شاءالله وایبر قطع شده؟
زن : نه والا شارژر گوشی رو گم کردم ، مجبور شدم خونه رو تمیز کنم تا پیداش کنم!


==============

اینکه کسی نیست که نگرانت بشه یک خوبی داره یک بدی
خوبیش اینکه کسی نیست که نگرانت بشه ، بدیش اینکه کسی نیست که نگرانت بشه


=======


آیا میدونستید اگه کوکاکولا رو برعکس کنید میریزه زمین ؟


 =================

 

این زنبورایى که ۴۵دقه تو یه ارتفاع و نقطه ثابت ، بال بال زنون جلوت وایمیستن
اینا نیم کلاجشون خیلى خوبه

نظرات  (۱۷)

۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۲ مهســـــــــــــا ...
یه دختر خوب باس دختر خوبی باشه....

جونه تو جمله از این پرمحتوا تر؟؟؟؟

خخخخخ
پاسخ:
جمله ی سنگینی بود
یه هفته تمام مراکز دولتی تعطیل:))
بیچاره پسرا روز ندارند ......واییییی
پاسخ:
مشکلی نداره ... آخه روز انسان های سالم هم نداریم ولی روز معلولین داریم
:)) شوخی بود
لطفا به انجمن رویایی ما بیایید
http://moheb36.rozblog.com
اعصابم خورد شد منظورت ازاین ستاره هاچی بود که گفتی پسرامیتونن بخونن؟؟؟

پاسخ:
یعنی نتونستی بخونی؟؟
وای دخترا خوندنش :)))
شوخی بود آقا شوخی
ممنون تبریک به همه .آره واقعا دخترباید اینجوری باشه وگرنه دخترنیست
پاسخ:
تبریک میگم
دقیقا ولی شما جای خالی رو پر نکردید که
بله شما لینکید
پاسخ:
ممنون لینک شدید
بله شما لینکید
پاسخ:
ممنون لینک شدید
یه دخدر خوب باس مث من باشه...
آبعله
پاسخ:
بلهههههههههه با اعتماد به نفس بالا
ولادت خانوم باتاخیر،مبارکه
لطیفه اولی ازهمه قشنگ تربود
مخصوصا اون قسمت که میگفت********
دخترا پرچما بالا:-)
پاسخ:
ممنون
آره من که مردم از خنده
خب فعلا نوبت دختراس بالاخره به روز هم مال شما باشه:))
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۶ علیرضـــــا معمـــــاری
سلام مومن
بروزیم با 
پوستر ''گلوله های مجازی''

منتظر نظرات خوب و سازندتون هستیم...
نظرتون درمورد تبادل لینک؟!
یاعلی
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه ی کرامت را صمیمانه به شما تبریک میگم...

عرض کنم که دختر خوب باید قدر کوثر بودنش را بدونه....


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
و علیکم السلام
ممنون بر شما هم مبارک باشه
:))
خدا حفظتون کنه
یا علی (ع)
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۵ خانومی مهربون
سلام 
ولادت را تبریک میگم 
لینک و دنبال شدید
باتشکرلینک کنید
پاسخ:
سلام
مبارک باشه
ممنون
لینک شدید
 سلام علیکم مومن
روز گرامیداشت مقام حضرت معصومه و روز تکریم مقام دختر بر شما بزرگوار مبارک
نماز یکشنبه های ماه ذی القعده فراموش نشود
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
سلام
خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید و نظری بدین....
همچنین حاضر به تبادل لینک هم هستم...(شما من رو لینک کنین من هم شما رو لینک میکنم)
راستی این کد امنیتی ارسال کامنتا رو بردارین پلیزززززز
پاسخ:
انجام شد
خواهش میکنم
ولادتشونو تبریک میگم بهتون
پاسخ:
خیلی ممنون
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۸ زهرا احمدآبادی
ولادت حضرت معصومه را به شما تبریک می گویم.........
پاسخ:
مبارک باشه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی