^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

روز سوم محرم / مداحی حضرت رقیه(س)

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ق.ظ

سبک مداحی : شور

هزینه: 14 صلوات

ثواب این شعر هدیه می شود به ارواح مطهر شهدا بخصوص شهید جاویدالاثر ابراهیم هادی

جوونم فدات

به فدای یک لحظه نگات

جوونم فدات

به فدای تک تک نوکرات

جونم فدات جونم فدات

 

تنگه دلم

برا حرمت تنگه دلم

سخته خانوم

دوری از تو سخته خانوم

سخته خانوم سخته خانوم

 

دل من سنگه اما باز تنگه

حتی سنگم از دوری تو دلش تنگه

 

منو بخرم

یه شبی کربلا ببرم

منو بخرم

دمشق و سامرا ببرم

منو بخرم

به قصد نوکری ببرم

 

یا رقیه (س) بی بی سه ساله من

یا رقیه (س) تموم دارایی من

یا رقیه (س) همه دین و دنیای من

 

 

بر سینه میزنم که مبادا درون آن

غیر رقیه (س) جا کند هیچ عشق دیگری

نظرات  (۵)

۲۸ مهر ۹۹ ، ۲۱:۵۹ زندگی به شرط سید

سلام علیکم

عکس پروفایلتون شهید دهقانه؟

پاسخ:
سلام
بله
شرمنده دیر جواب دادم
۳۰ آبان ۹۸ ، ۰۸:۳۰ سایت تفریحی چفچفک

ای ول 

ممنون

پاسخ:
سلام
دعا کنید تو راه اهل بیت علیهم السلام بمونیم

۲۷ آبان ۹۸ ، ۰۳:۲۷ اِدْموند ...

عاشق حضرت رقیه ام ..

پاسخ:
بر سینه میزنم که مبادا درون آن
غیر رقیه (سلام الله علیها) جا کند هیچ عشق دیگری

عرض تسلیت..

 

التماس دعا...

پاسخ:
سلام خیلی ممنون
ما قابل نیستیم شما دعا بفرمایید

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ایام بر شما تسلیت باد

عزاداری هاتون قبول

ماجور باشی برادر

 

به نظرم وقتی شعر مداحی میگی، یه تیکه ش را هم بخون تا سبک شعر معلوم بشه...

 

یادمه تازه تلگرام اومده بود، یه گروهی عضو بودم که شاعر شعر مداحی بودند...هر کس شعر می گفت یه تیکه ش را هم می خوند که سبک شعر، معلوم باشه...

 

 

 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یا علی

پاسخ:
سلام
رو چشمم با اینکه صدا ندارم ولی سعی می کنم با شعر رو با سبکش قرار بدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی