^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

حرف رفتن مزن ای یار

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ب.ظ


حرف رفتن مزن ای عشق ز غم میمیرم

نظرات  (۱۱)

۲۷ دی ۹۷ ، ۱۲:۱۳ yasbanoo farmand
هعیییی... :(((
خدا اقا رو حفظ کنه برامون
پاسخ:
ان شاالله
چشم امیدمون حضرت آقاس
بسیار عالی 
http://chap-sana.com
پاسخ:
ممنون
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۹ دانشجو چمران
سلام علیکم همسنگر
خوشمان آمد از وبلاگتان یه سری هم به ما بزنید
شما لینک شدید.
پاسخ:
سلام تشکر و ممنون
حتما
مرسی لینکی
پاسخ:
ممنون از لطفتون

سلام وب قشنگی داری . اگه مایل به تبادل لینک بودی منو به نام آقابزرگ لینک کن وبهم خبربده تاباچه نامی لینک کنم .مرسی
سنجاق سینه :اگردوس داشتی میتونی وبمو دنبال کنی :) تنکس

پاسخ:
سلام ممنون نظر لطفتونه
بهتون سر میزنم
خواهش می کنم
یا حق
عامو م یه پا اصفونیم...چیچی فک کرده ی!هان!

پاسخ:
هیچی ... راحت باشید
منم یه اصفهونیم ... خوشبختم
چرا این حرفو گفتن ... واقعا دلم میشکنه :(
پاسخ:
بله ...
راستی هر چی سعی کردم نتونستم براتون پیام بذارم خلی سعی کردم
دلـــم می شکـــند :(
پاسخ:
می شکند :((
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۰ باران بهشتی

عرض سلام به تمامی همسنگران گرامی. خواهشمندم این پست آخر رو انتشار بدین. با همین عکسها...
بچه ها واقعا فقط برای ابراز تأسف اینا رو نذاشتم. میدونم حال همه یه جوری شده. همه ناراحتن. ولی ازتون میخوام توی فضای مجازی روشنگری کنیم. چرا باید رزمنده ها و شهدای ما بخاطر تبلیغات منحرف رسانه های غربی این طور زیر سوال برن؟
ما نباید ساکت بشینیم. از همه کسانی که تشریف میارن بزرگواری میکنند نظر میذارن؛ خواهشمندم. این پست رو انتشار بدین. تا مردم ما رو که خواب برده، بیدار کنیم. اگه کسی احساس میکنه براش دردسره، به اسم وبلاگ من، باران بهشتی، منتشر کنه. حتی تو وبها یا سایت هایی که ظاهرا اهلش نیستن. هرکی هست ... بسم الله...
آماده باشه.... همسنگران.... جدی بگیریم.
شیعه ها، سنی ها، مسیحیان، و.... بیدار باشید. دشمن فکر مردمو شستشو داده.... 
من امروز میخواستم از سهراب سپهری و شعرهای قشنگش و شخصیتش بنویسم. حتی دیشب پست هنری گذاشتم. اما خوندن تیتر این مطلب و دیدن عکس شهدا، کلا اوضاعمو بهم ریخت.... 
هر کی هست یا علی ... بسم الله.

پاسخ:
سلام
خدا اجرتون بده
به دلیل مسائلی بنده از بلاگ بیان به تلگرام کوچ کردم شاید برای همیشه اگر دوست داشتید به ما بپیوندید
pangere_eshgh
یا علی
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۰ باران بهشتی

سلام رفقا. آپم. حالمم خیلی بده.
ببخشید پست آخرم خشنه.
درباره مدافعان حرمه. لطفا انتشار دهید. 
منتظرم
یا علی 
پاسخ:
سلام ممنون از دعوتتون
یا حق
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۲۹ باران بهشتی
با سلام.  
وب خوبی دارید. موفق باشید. لطفا به وب بنده هم سر بزنین اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید. ممنون 
با نامه خانم جوانا فرانسیس نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی به زنان لبنان و فلسفه حجاب و طرح نوشته های دفتر با ارزشم، به روزم. 
منتظرتونم. یا علی [گل]


پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی