^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

بغض نوشت

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ق.ظ
دقیق نمی دونم کجای کارم میلنگه ؟؟!!! دقیقا چه کاری کردم که دارم چوبشو می خورم ؟؟؟!!! شاید ...
تا اواخر شهریور سال پیش خوب بود آخه قم بودم کنار حضرت معصومه (س) ، فاصله ای هم با جمکران نداشتم حدود یه ربع راه بود.
با کلی رفیق باحال کلی انسان ( همونا که میگن انسانم آرزوست از این رفقا احتیاج دارن )
ای کاش نتیجه ی کنکور رو نگاه نمی کردم تا شاید الآن هم توی حوزه مشغول درس خوندن بودم ... :((
از وقتی پام رو از حوزه گذاشتم بیرون (که اونم فقط به خاطر علاقه ی خیلی زیادم به رشته ی کامپیوتر بود) متاسفانه دیگه نه قمی نه جمکرانی نه مشهدی نه کربلایی ... هیچی فقط هیچی
به قول یکی از رفقا می گفت با بیرون اومدن از حوزه نون خودتو بریدی ...
اون موقع داغ بودم نمی فهمیدم چی میگه ولی حالا ....

 

پ.ن : ولی خدا را شکر هنوز شهدا بهم پشت نکردند ...

نظرات  (۱۷)

۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۲:۱۶ بی نام بی نشون
کسایی که میان حوزه دو دل اند اکثرا
ریزش ها بسیار اند
نباید می آمدی بیرون
کامپیوتر دوست داشتی کتاب هایش را میخواندی و غیر حضوری یاد میگرفتی یا در موسسات
درست عین من که هم درس حوزه را خوب میخوانم و هم کتاب های غیر حوزوی در زمینه های مختلف
دادی خودت را به باد
حالا اشکال نداره غصه نخور
یه سر بیا وب ما
:|
پاسخ:
توکل به خود خدا
هدف ما جز خدمت به خلق و در نهایت شهادت در رکاب مولا و صاحبمون آقا امام زمان (عج) نیست
حالا چه تو حوزه و چه بیرون از حوزه
بازم ممنون از راهنماییتون


یا وبتون رو پاک کردین یا آدرس اشتباه دادید
داداشم ، اومدی قم ، خبر بده ... :)
پاسخ:
یعنی میگی خبرت کنم؟؟
مطمئنی؟؟ بگم .... بگم ؟؟
:))
خوشحالم به احوالت واقفی...
شهدا یاورت...
پاسخ:
ممنون از دعاتون
خدا یار و یاورتون
راستش نمیخوام مه زیاد جوگیر باشم و نه زیاد احسای و یا حتی آرمانی صحبت کنم!

اما همیشه از هرجا و هر مقطعی اگه انسان کار و زندگیش رو رها کنه و بره سمت حوزه اشتباه نکرده
بلکه بهترین کار رو کرده در هر شرایطی...

الهی هرجا هستی سرباز و پارکاب ولایت باشی...

یاعلی برادر...
پاسخ:
ممنون از راهنماییتون و دعای خوبتون
خدا خیرتون بده
یاحق
سلام
شهادت امام جواد (ع) تسلیت باد
.
.
در اینکه خیلی حیف شد از حوزه رفتین شکی نیست
ولی إن شاء الله تو این کارتون برای شیعه مفید باشین

پاسخ:
سلام
بنده هم شهادت این بزرگوار را خدمت شما تسلیت عرض می کنم


ان شا الله خدا از زبونتون بشنوه
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۳ فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
خدا به هیچکس پشت نمیکنه هیچ وقت دیر نیست بسم الله بگو خدا باهاته مطمئن باش اینم یک امتحان بوده واسه پخته تر شدن
پاسخ:
ممنون از لطفتون
بله خدا هیچ وقت برام کم نذاشته
هر جا باشید روزی تون نزد خداست..
حتما مصلحتیه..یه روز خواهید فهمید..
پاسخ:
هو الرزاق
ان شا الله که خیره
ممنون از نظرتون
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۸ معبر سایبری فندرسک
هنوزم دیر نشده.
اخوی خودم الان پایه شش هست. خیلی هم تو درس و کار و زندگیش موفقه
یکی از بهترین طلبه هایی هست که حتی طراحی سایت هم میکنه
پاسخ:
کار برای خدا هیچ وقت دیر نیست
الحمدلله که چنین افرادی هم در جامعه هستن
سلام
شاید شرایط تو حوزه مهیا باشه برای تعالی
اما به نظرمن جهاد تو دانشگاه افضل از جهادتوحوزه است
چون خودم هردو رو تجربه کردم
پاسخ:
سلام
جهاداکبر تو دانشگاه اونم از نوع مختلط قطعا سخت و برتر از جهاداکبر تو حوزه هستش ( از نظر بنده)
ان شا الله که سر بلند بیرون بیایم از این امتحان الهی
ـے بـے جان گـבا نمـے خواهـے ؟

عبد بـے وفا نمـے خواهـے؟

کاش می‌شـב زِ من سوال کنـے

عبد من کربـلا نمـے خواهـے؟
پاسخ:
الهم ارزقنا کربلا :((
سعادت و لیاقت میخواد تو حوزه درس خوندن
پاسخ:
که بنده نداشتم ( جمله را کامل کردم )
ان شا الله هکری بشم برای آقا امام زمان (عج)
من نمیدونم چی شده اما یکم فک کن دیگرونو ول کن چی میگن خودت باش
پاسخ:
ممنون از راهنماییتون و نظرتون
خدا همیشه نتیجه تلاش بنده هاشو میده...بهای علاقتو بپرداز..هرچقدر م زیاد باشه...
نا امیدی خیلی بده ها..اگه اشتباه نکنم وسوسه اس..
پاسخ:
انصافا جمله لایک داره یعنی بیگ لایک
ممنون
خیلی عجیبه... مگه میشه؟؟؟
اما هنوز هم راه برگشت بازه...
پاسخ:
فعلا که شده حالا خوب یا بد
توکل بر خدا
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۳ تنها همدم ماه
سلام
خب نمیشه دوباره برگردین تو حوزه ؟

پاسخ:
سلام
چرا ولی علاقه ام بیشتر به رشته ی کامپیوتره از طلبگی هم بیشتر تبلیغش رو دوست دارم
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

این حرفها چیه برادر؟!!!
مگه حوزه و دانشگاه از هم جدا شده که اینطور میگی؟

مگه هر کی رفت دانشگاه، باید با علوم دینی خدا حافظی کنه و یا هر کی رفت حوزه، بی خیال علوم دانشگاه بشه؟!!!

نبینم دیگه از این حرفها بزنی ها....
ان شاء الله همیشه هر چی خیره برات پیش بیاد


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام خدا خیرتون بده
ممنون از نظر جنجالی و خوبتون :))
خدا حفظتون کنه
یاحق
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۹ زهرا احمدآبادی
لاااااااااااااااایک
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی