^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

یادش که میافتم ...

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ق.ظ

هر موقع که یادش افتادم و گفتم : ای کاش پیشش بودم ... خواستم برآورده شده ... حالا از چند ساعت تا چند روز دیگه

پریروز داشتم پستی در مورد تشییع شهدا ، توی شهر اصفهان مطلبی می خوندم ... مطلب رو که خوندم زیر مطلب توی نظرات نوشتم :

ولی هیچ قطعه ای توی گلستان شهدای اصفهان مثل قطعه حاج حسین خرازی نیست ....

دیروزرفته بودم اصفهان برای کلاس ... وقتی به محل رسیدم تازه فهمیدم الکی 40 - 30 کیلومتر کوبیدم اومدم اصفهان چون کلاس برگزار نمیشد ... عصبانی از این که از خوابم زدم با کلی استرس که دیر نرسم سر کلاس اومدم ... ولی حالا میگن کلاس نیست ...

بالاخره دل رو زدم به دریا زنگ زدم آدرس گلستان شهدا رو پرسیدم و راه افتادم ... پیاده یک ساعتی تو راه بودم ( از چار باغ بالا تا گلستان شهدا ) و بالاخره رسیدم ... و یکراست رفتم سراغ قطعه ی شهید خرازی ...

جاتون خالی یه زیارت درست و حسابی کردم ... از شهید خرازی و شهید کاظمی تا شهدای افغانِ مدافع حرم و شهید افشار ... حسابی دور گلستان شهدا تاب خوردم ... و خدا را شکر که تونستم بازم برم زیارت قبور شهدا

آره واقعا هر موقع که از خدا خواستم برم پیش حاج حسین خرازی رفتم و از این بابت خیلی خوشحالم که دست رد به سینم نمیزنن

(حاج حسین خرازی که بنده ی رو سیاهی مثل من رو قبول کنه ... پس از اربابش حسین (ع) توقع بیشتری دارم و به طبع بیشتر از امام حسین (ع) از خدا توقع دارم ... اون مهربون بی حد و مرز )



پ.ن : نمیدونم برای شما هم این طوره یا نه ... ولی برای من قطعه شهید خرازی و شهید کاظمی آرامش خاصی داره آرامش فوق العاده خاص

نظرات  (۱۴)

خوشا به سعادتتون ..
دعا کنید قسمت ما هم بشه
پاسخ:
ان شا الله آرامش قلب شهدا و دیدار شهدا قسمتتون بشه
خوش به سعادتان
ما رو هم دعا کنید
پاسخ:
خیلی ممنون
محتاجیم به دعا
سلام
خوش به سعادت شما.
پاسخ:
سلام
ان شا الله نصیب شما بشه
سلام علیکم مومن
چند باره که رفتم اصفهان ولی هنوز توفیق حضور در سرمزار حاج حسین و حاج احمد نصیبم نشده
ان شاالله این دفعه سعی مکنم که حتما برم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
ان شا الله سعادت پیدا کنید خیلی عالیه
خدا حفظتون کنه
سلام
لینک شدید
پاسخ:
سلام
ممنون لینک شدید
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


زیارتتون قبول....

قطع به یقین، دعوتتون کرده بودند و این شاید حکمت تشکیل نشدن اون کلاس بوده....


و خب مزار شهدا، خیلی آرامش به آدم میده به حدی که از همه ی دلواپسی ها، خالی میشی...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام
جا شما خالی
الحمدلله ، به قطع این طوره
بله ولی بعضی جاهاش بیشتر به آدم کیف میده
خدا حفظتون کنه
یا علی (ع)
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۹ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم  http://www.modafeon.blog.ir

ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید

یاعلی
پاسخ:
لینک شدی داداش
علی یارتون باشه
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۸ ذره ی ناچیز
به به
عجب روزی
همه درس و بحث و کلاس، همش همینجاست
همین جایی که یاد و نام و قبور شهداست

التماس دعا
یازهرا...
پاسخ:
بله واقعا خدا را شکر
محتاجیم به دعا
یا زهرا (س) مددی
تا حالا نرفتم
پاسخ:
ان شا الله قسمتتون بشه
یه سر حتما سر بزنید ضرر نمی کنید
ازاون آبهای نطلبیده بوده
ایشالله که مراد میده
پاسخ:
ان شا الله مراد شهادت
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۴ بانوی گمنام
سلام میشه هربار رفتید مزار حاج حسین و شهید تورجی زاده مادر هم دعا کنید !
التماس دعا
یا زهرا
پاسخ:
محتاجیم به دعای شما
چشم روی چشمم
محتاجیم به دعا
یا حق
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۴ زهرا احمدآبادی
خدا کنه مرگ ما هم شهادت باشه
پاسخ:
ان شا الله خدا از زبونتون بشنوه
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۹ فروشگاه ارزانی
خدا بیامرزدشون ، خنده هاش خیلی خوشگله . 
پاسخ:
خنده ی گل زیباست
با سلام

من از وبلاگت خیلی خوشم اومد دوست داری بازدید سایتت بره بالا تا سایت معروفی داشته باشی بیا به سایت من تا بازدیدت رو بالا ببرم

jm2020.tk

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی