^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

بی حجاب ها هم ...

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

ساپورت بپوش ، آرایش کن ، خودتو خوشگل کن ...

آره هر کاری دوست داری بکن ... بالاخره اون کسی که به خاطر دیدن کسایی مثل تو میاد تو خیابون نباید دست خالی برگرده ...

هر کاری دوست داری بکن فقط اینو بدون که هر کاری عوض داره گله نداره ...

چند روز شاید ماه شاید سال دیگه پسرت میره تو خیابون یکی مثل خودت رو میبینه و ...



پ.ن : طبق آمار 40 درصد از تجاوز ها از دوستی های خیابانی آغاز می شوند.

موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۴/۰۶/۲۲

نظرات  (۱۷)

۰۹ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۴ عبداله سعادت
سلام:
لایک
پاسخ:
سلام
ممنون :))
خیلی وبلاگ خوبی داری واموزنده برای کسانی که بی حجاب اند
پاسخ:
ممنون این نظر لطفتونه
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۱۶ خانم بیرانوند
آره واقعا هرچقدرخودآرایی کنن آخرش جاشون توکفن وقبره پس واقعا واسه چی ؟
به چه ارزشی باید اینقدربدحجاب بود؟؟؟
 دختر فقط باید واسه یه نفر خودآرایی وطنازی کنه اونم فقط شوهرشه .
انشالله که خداهمه روسرعقل بیاره
پاسخ:
ممنون از نظرتون
حرف حق رو زدید
خدا به همراهتون
بهله ...
پاسخ:
بعلههههههه
واوووووووووووووووو
پاسخ:
:))
چه آمار وحشتناکی
پاسخ:
بله این کارا آخر عاقبت نداره
پیوند علی(ع) و فاطمه(س) ، زیباترین لبخندی می شوند که برای همیشه در ذهن آینه ها باقی خواهند ماند.

عیدتون مبارکــــ...
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۹ عبداله سعادت

خــــــدایا...
خطا از من است،می دانم. ازمن که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد" اما به دیگران دل سپرده ام
از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین" اما به دیگــران تکیه کرده ام...
رهـــــــــایم نکــــــــــن... .

گفتم بیا که منتظرم با کنایه گفت
یاری که نیست قلب و زبانش جدا ، کجاست
از راه ،طالب دم مظلوم کی رسد
آخر یگانه منتقم کربلا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
(الهم عجل لولیک الفرج)..
آدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.

+++
پاسخ:
ممنون
سکــــوت

.
.
:|
پاسخ:
بازم حرف دارم ولی تو پستای دیگه خدا بخواد ( در مقابل من دیگه حرفی ندارم) :)
حال حجاب در دانشگاه ها اصلا خوب نیست...
لینک شدید..
پاسخ:
افتضاحه افتضاح :((
ممنون از لطفتون شما هم لینک شدید
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۵ فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
کاش یکم این بی حجاب ها تفکر کنن در موررد پوشش خودشون



پست خوبی بود ممنون
پاسخ:
ای کاش ...

ممنون از حصورتون و نظرتون :))
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۳ زهرا احمدآبادی
امیدوارم  خدا به راه راست هدایتشون کنه....
پاسخ:
الهی آمــــــــــــین
آخرش که چی؟
پاسخ:
آخرش بدبختی کلی پسر جوون
آخرش بالا رفتن آمار طلاق
آخرش مانع شدن برای ظهور :((
پست عااالی بود
مخصوصا عکس نوشته
با اجازه کپی می کنم 
:-)
پاسخ:
صاحب اجازه اید ممنون نظر لطفتونه
وضعیت حجاب خیلی خراب شده... :(
خیلی...
پاسخ:
خدا به دادمون برسه

کتاب های آخرالزمان خانواده "تمدن بچه ننه" و در جستجوی عقل تالیف استاد علی اکبر خانجانی در اینترنت منتشر شده است.

دانلود رایگان است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی