^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

تا سه نشه بازی نشه ( هیچ جا خونه ی آدم نمیشه )

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴ ب.ظ

به نام اول و آخر ، ظاهر و باطن

Related image


توی عنوان گفتم که تا سه نشه بازی نشه ، سه سال بود از محیط وبلاگ نویسی دور بودم.

از اونجایی که آسودگی ما عدم ماست ، توی این سه سال هم ساکت ننشستم و (بیشتر) توی تلگرام و اینستاگرام یه سری فعالیت هایی داشتم اما هرجور که حساب کردم وبلاگ نویسی یه چیز دیگس ...

یکی از دلایل بزرگش هم این بود که بعد از چند سالی که به وبم سرزدم با حجم زیادی از نظرات مخاطبین عزیز و بزرگوار روبرو شدم و تصمیم گرفتم به امید خدا دوباره استارت وبلاگ رو بزنم.

نظرات  (۲)

خوش برگشتید 
قلمتون پایدار 
پاسخ:
خیلی ممنون لطف دارید
خدا کنه قلممون در راه خودش بنویسه
۲۴ دی ۹۷ ، ۰۰:۰۱ رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


احوال شما؟
ان شاء الله خوب و سلامت باشید...

وقتی خوندم که سه سال نبودید، تعجب کردم....یعنی اینقدر سریع سه سال رد شد!!!
عمرمون هم همینطور داره مثل برق میره ها...
پناه بر خدا...


در هر حال ان شاء الله بیش از پیش، استوارتر قلم بزنید....

امتحانات چطور بود؟
"خ خ" شدی یا نه؟(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام بزرگوار
شکر خدا دعاگوی شما هستیم
ان شا الله شما هم سالم و سر حال باشید

این غافله ی عمر عجب می گذرد ...
عمر که میگذره اما مهم اینکه چطور میگذره ... خدا توفیقمون بده در راه خودش عمرمون بگذره


امتحانات همچنان ادامه دارن ، دعا بفرمایید

ان شا الله پیرغلام ارباب بشید
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی