^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

مادر رویای ناتمام

پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱ ق.ظ

Related image

داد معشوقه‌ به‌ عاشق‌ پیغام‌

که‌ کند مادر تو با من‌ جنگ‌

هرکجا بیندم‌ از دور کند

چهره‌ پرچین‌ و جبین‌ پر آژنگ‌

با نگاه‌ غضب‌ آلود زند

بر دل‌ نازک‌ من‌ تیری‌ خدنگ‌

مادر سنگدلت‌ تا زنده‌ است‌

شهد در کام‌ من‌ و تست‌ شرنگ‌

نشوم‌ یکدل‌ و یکرنگ‌ ترا

تا نسازی‌ دل‌ او از خون‌ رنگ‌

گر تو خواهی‌ به‌ وصالم‌ برسی‌

باید این‌ ساعت‌ بی‌ خوف‌ و درنگ‌

روی‌ و سینه‌ تنگش‌ بدری‌

دل‌ برون‌ آری‌ از آن‌ سینه‌ تنگ‌

گرم‌ و خونین‌ به‌ منش‌ باز آری‌

تا برد زاینه‌ قلبم‌ زنگ‌

عاشق‌ بی‌ خرد ناهنجار

نه‌ بل‌ آن‌ فاسق‌ بی‌ عصمت‌ و ننگ‌

حرمت‌ مادری‌ از یاد ببرد

خیره‌ از باده‌ و دیوانه‌ زبنگ‌

رفت‌ و مادر را افکند به‌ خاک‌

سینه‌ بدرید و دل‌ آورد به‌ چنگ‌

قصد سرمنزل‌ معشوق‌ نمود

دل‌ مادر به‌ کفش‌ چون‌ نارنگ‌

از قضا خورد دم‌ در به‌ زمین‌

و اندکی‌ سوده‌ شد او را آرنگ‌

وان‌ دل‌ گرم‌ که‌ جان‌ داشت‌ هنوز

اوفتاد از کف‌ آن‌ بی‌ فرهنگ‌

از زمین‌ باز چو برخاست‌ نمود

پی‌ برداشتن‌ آن‌ آهنگ‌

دید کز آن‌ دل‌ آغشته‌ به‌ خون‌

آید آهسته‌ برون‌ این‌ آهنگ‌:

آه‌ دست‌ پسرم‌ یافت‌ خراش‌

آه‌ پای‌ پسرم‌ خورد به‌ سنگ

نظرات  (۷)

۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۲:۱۸ محمد حسن بزرگی
تبادل هستم!

پاسخ:
لینک شدید :))
۰۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۰:۰۰ محمد حسن بزرگی
ماشالا خیلی قشنگ و تاثیر گذاره!!
گفتی سر بزن زدم!!!!
پاسخ:
تشکر از حضورتون لطف کردید
اگر افتخار بدید تبادل لینک کنیم؟
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۳۵ اِدْموند ...
ههههههه خوبه حداقل به پساپس میرسین😂😂
پاسخ:
تو زندگی عقب نیافتیم صلوات :))
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

این شعر خیلی غم انگیزه....

اگه کسی که ازدواج می کنه، پدر و مادر همسرش را هم عین پدر و مادر خودش، مورد احترام قرار بده و البته پدر و مادرها هم، عروس و داماد را عین فرزندشون بدونند مشکلی پیش نمیاد...




عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون 

فرمایشتون متینه

خدا خیر کثیزتون بده
یا حق
مادر عشقی است پایان ناپذیر..

خدا ان شاالله همه مادرها رو حفظ کنه...
پاسخ:
عالی بود 
ان شا الله
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۰۹ 😂مهسا😂 اا
👌:-) 
پاسخ:
ممنون از حضورتون
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۲۶ اِدْموند ...
روز مادر پساپس مبارکا باشه 🌹
پاسخ:
مرسی 
من کلا به درجه پساپس رسیدم خدا عاقبتمو بخیر کنه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی