^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

یک = سه ( قسمت 2 )

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

سلام به سروران گرامی و دوستان عزیز ببخشید کلی حرف دارم بزنم ولی به خاطر کم بودن وقت نمی تونم از این بابت هم معذرت می خوام.


1- متاسفانه نه تنها کربلا قسمتم نشد ( جای رو سفیدا جای رو سیاها نیس ... ) بلکه مشهد هم قسمتم نشد ... و دیدار با امام خامنه ای را هم از دست دادم ( یعنی اوج بی لیاقتی ) واقعا نمی دونم چی بگم جز اینکه .... نبودم لایق دیدار خودم میدانم :((


پ.ن : دیدار با حضرت آقا رو لغو کردم که به مشهد برسم ... مشهدمون لغو شد :((


2- انتخابات اسفندماه رو جدی بگیرید به خصوص انتخابات مجلس خبرگان رو که یه سری افراد دارند با نام و خاطرات امام خمینی (ره) خودشون رو بالا می برن ... دیگه معلومه کی رو میگم ...

 2.1 - آقای هاشمی رفسنجانی گفتند : سید حسن خیمنی علامه است ...

آقای هاشمی سوال دارم : الف ) علامه رو میشه تعریف کنین که ما بدونیم به کی میگن علامه

ب ) شما خودتون تنهایی تصمیم گرفتید ایشون علامه هستند یا اینکه امسال پاییز دسته جمعی این تصمیم رو گرفتید؟


پ.ن: از کسی که رو صندلی چند میلیونی میشینه (سخنرانی دکتر حسن عباسی ) انتظار نداشته باشید من و شمایی رو که رو زمین میشینیم رو درک کنه و به دردمون برسه :0


3- از همه ی کسانی که برای کشتار مردم فرانسه شمع روشن کردند و برای کشتار مردم لبنان و کشتار بی رحمانه ی مردم نیجریه سکوت کردند خسته نباشید میگم ...


پ.ن : البته اینا همونایی هستند که می گفتند بسیجی ها و سپاهی ها تو این مملکت فقط مفت خوری می کنن ... که صرفا جهت اطلاع بگم تا جایی که من میدونم تا امروز 5/10/94 ( شنبه ) استان اصفهان 23 شهید مدافع حرم ( که همه بسیجی و سپاهی بودن ) تقدیم ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام کرده ...




 آدرس پیج اینستاگرام بنده :

7lovely.blog.ir

به اسم مجنون الحسین علیهم السلام



نهم دی ماه گرامی باد.


نظرات  (۳)

سلام صرفا جهت اطلاع......
پاسخ:
سلام چی شده؟؟؟ :))
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۴۰ زهرا احمدآبادی
هفته وحدت مباارک
پاسخ:
سلام ممنون مبارک باشه
و ممنون که یادم انداختید
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۶ پرواز سپید
سلام از پستتون خووشم اومد. مخصوصا اونجا که نوشته بودید کی این بازمانده ناخلاف رو علامه میدونه!
ما نمیدونیم. به شدت هم اعلام برائتتتتتت میکنیم...
خیلی وقته برای خبرگانن برنامه دارن. برای مجلس هم. حواسمون بای دبه همه طرف باشه. متاسفانه توی انتخابات 92 بدجور بازی خوردن بچه های ما...
آدم عاقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه.
مجلس هم کم جایی نیست.
پاسخ:
سلام ممنون
والا همین رو بگو ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی