^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

شرط اول

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ق.ظ

ایام سوگواری سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت عرض می کنم.



متن مداحی زیبای کربلایی جواد مقدم

سلام به تشنه لب میدم بده برم تو صحنش آب بنوشم
خدا میدونه که میرسه صدای هل من ناصرش به گوشم
بدم بگم عاشق شدم عاشق مثل معشوق نشه جه فایده
وقت اذان که شد بگم حالا برا نمازم وقت زیاده
بده تا صبح گریه کنم فرداش بگم نماز صبح ام قضا شد
اصلا شده فکری کنم چرا آقام سر از تنش جدا شد


ارباب چطور به نوکرت بنازی
 اعمال من دینو گرفت به بازی
حق اگه ازم نباشی راضی

کو حرمت شهادت و شلمچه
دیدم یتیم گفتم برم به من چه
خاک میخوره قرآن به روی طاقچه


ای که تو قلب عرش اعلا تو زمین و آسمونا ورد لب ها ذکر خیرتو
کی گفته اسمم نوکر نوکر باید باشه مثل حر و زهیر تو

***آقام آقام آقام حسین جان***

سلام به بی کفن میدم همونی که تو غریبی جون سپرده
دنیا چقدر بی ارزشه حتی از این دنیا کفن نبرده
میگم جوونی کردمو آقا نبین معصیتم چی بوده
ولی دلم بهم میگه مگه علی اکبر جوون نبوده
گفتم احلا من العسل ولی چرا اونو معنا نکردم
قاسم میخواست بگه گشتم شیرین تر از حسین پیدا نکردم

+
شاید نشه تو کربلا بمیرم
یه گوشه از صحن و سرا بمیرم
یا که دم ایون طلا بمیرم

اما فقط تو روضه ها بمیرم
رو دستای گرم شما بمیرم
دیگه مهم نیست که کجا بمیرم

+
ای زینت دوش نبی آرام جان زینبی دار و نداره حضرت زهرا
راه میونبر تا خدا ای حاجی کروبلا زیبا حریمت قبله ی دلها

***آقام آقام آقام حسین جان***

سلام به ارباب غریب همون که حق بندگی ادا کرد
تو لحظه لحظه های سخت فقط توکل به خود خدا کرد
پیراهنش غارت بشه نداره تو قلبش ذره ای غم
غم دلش اینه فقط  یک نخ  معجر زینب نشه کم
سلام من به کربلاش به کربلایی که خود بهشته
ان شا الله تو تقدیر من محل مرگم کربلا نوشته

+
کروبلا انگار باید یه جوری
آروم بشم کنار بیام بادوری
تنگه دلم منو یه عمر صبوری

کروبلا الهی روسفیدشم
صاحب دارم برا چی ناامید شم

حق واست یه روز منم شهید شم

++
از شور و حالی که تو دلهاست چشمایی که مثل دریاست از تموم گریه ها پیداست
هرجا براارباب مظلوم روضه میخونن به والله بی شک وتردید حرم اونجاست  

***آقام آقام آقام حسین جان***

نظرات  (۱۲)

۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۹ سارا سجادی
سلام وب زیبایی دارید من شما را لینک کردم  شما هم http://akhiyar.blog.ir/
اخیار (یاوران مهدی عجل الله)
را لینک کنید  
موفق باشید

پاسخ:
سلام
ممنون نظر لطفتونه
لینک شدید
خدا به همراهتون
ای کاش بود ان روزی ک آقا میاد
پاسخ:
ظهور نزدیک است ان شا الله

موفق باشید

التماس دعا

پاسخ:
سرافراز و سر بلند باشید
محتاجیم
۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۴ مهدی ابوفاطمه
لایک
موفق باشی
حب الحسین اجننی
پاسخ:
ممنون سلامت باشید
ان شا الله
۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۷ خانم بیرانوند
تسلیت...التماس دعا دراین ایام
پاسخ:
ممنون
محتاجیم به دعا
۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۹:۲۸ عبداله سعادت

بشنوسخنی گرانبهاکان طرفه کلام محکم معتمداست

صادصلوات رهنمای صمداست

 لامش زلطیف درازای احداست.

 هروقت به مشکلی درمانی

درمان صلوات است خبرمستنداست.

لطفا با آدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.

پاسخ:
سلام
ممنون از دعوتتون حتما
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۵ بهروز دلاور
روز و شب گریه کنی گر به حسین بن علی
شرط اول که دهد سود نماز است نماز
پاسخ:
:))
سلام علیکم مومن
کربلا روزیتون ان شاالله
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام داداش
ان شا الله با هم
ممنون سلامت باشید
آقا جان شاید نشه تو کربلا بمیرم اما تو رو حضرت زینب یه برات کربلا بده
پاسخ:
الهی آمین
دمت گرم دعات چسبید
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۴۸ زهرا احمدآبادی
السلام علیک یا اباعبدالله
پاسخ:
ان شا الله شفاعتشان نصیب ما هم بشود.
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۴۵ ♥ محجبه ♥
;-)
پاسخ:
ممنون :)
سلام
تسلیت
پاسخ:
سلام
ممنون:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی