^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

کی گفته ؟؟

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ق.ظ

کی گفته دولت آقای روحانی هیچ خدماتی انجام نداده ؟؟؟؟؟!!!

.

.

.

.

خدماتشون خیلی هم خوبه بلههههههه

.

.

.

مثلا تو همین هفته ی دولت اومدن زحمت کشیدن دو تا طرح بزرگ رو عملی کردند

.

.

.

افتتاح سفارت انگلیس و افتتاح دفتر شبکه ی انگلیسی بی بی سی در تهران

.

.

.

آقایون خانوما همه با هم بگن : روحانی مچکریم

پ.ن : یعنی فقط مونده مک دونالد تو تهران راه بیافته دیگه همه ی مشکلات مملکت حله بلههههههه

نظرات  (۱۱)

۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۳۴ آمنه هنرمند
روحانی مچکریم :)
وب خوبی دارید
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنید
 اگربا تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید
من منتظرشما هستم
یاعلی
پاسخ:
:))
ممنون از نظر لطفتون
مزاحمتون میشم
لینک شدید
یا حق
انگلیس فقط کمی خسته س میفهمین خسته :)))
پاسخ:
ای کاش خسته بود ... خیلی سگ جونه دور از جون شما :))
من که شخصا با روابط صحیح بین کشورا مشکلی ندارم ... حالا میخواد سوریه باشه میخواد انگلیس باشه یا هر جای دیگه :)
البته هر کسی نظر خودشو داره که قابل احترامه
پاسخ:
بله روابط صحیح
انگلیس به روباه پیر معروفه و هیچ موقع وفادار نبوده و فقط ضرر میرسونه
ممنون از نظرتون :))
خوبه خداروشکر کلید رئیس جمهور عزیز تر از جانمون! کار کرد
و در این دو تا خانه عنکبوت رو باز کرد.
پاسخ:
:)))
خدا را شکر
خوبه خداروشکر کلید رئیس جمهور عزیز تر از جانمون! کار کرد
و در این دو تا خانه عنکبوت رو باز کرد.
پاسخ:
بلهههههه دولت تحقیر ناامید هستش دیگه
جالبه خیلی ها از مک دونالد حمایت می کنن و میگن ربطی نداره به سیاست و عقیده و ...
پاسخ:
سیاست پدر مادر نمیشناسه اصلا بعضی از تبلیغات نوعشون غیر انسانیه ( سخنرانی استاد رائفی پور رو گوش کنید موضوعش مصرف گرایی فکر کنم)
++
مطلب مخصوص بنده؟؟؟
+
برای تبادل بسم الله...
پاسخ:
بله پست روضه ی حضرت زینب (س) رو مخصوص شما گذاشتم
با افتخار لینک شدید
روحانییی مچککککککرررریممم....خخخ :-)
پاسخ:
فقط مونده مک دونالد من منتظر افتتاحشم :))

امام رضا(ع):

حضرت مهدی عج را غیبتی است که مدتی دراز می پایدو پایانش بطول می انجامد پس مخلصان,چشم انتظار او می مانند.

هدیه به امام رضا سلامتی و تعجیل در فرج5صلوات باوعجل فرجم و دعای فرج..

هه...
لااااایک
پاسخ:
ممنون :))
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۵ زهرا احمدآبادی
واقعا چه خدماتی......... خداکنه از دولت بعدی شانس بیاریم
پاسخ:
دولت برتر خدمات برتر :))
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی