^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

جاتون خالی ...

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ

جاتون خالی نماز عید فطر پشت سر حضرت آقا ... با اون سخنرانی کوبندشون ...

جاتون خالی زیارت قبور شهدا از قبر شهید آوینی و شهید صیاد شیرازی گرفته تا قبر شهید فهمیده و شهید چمران و شهید کریمی و ...

نگام که به قبر شهید طهرانی مقدم افتاد عکسشو که دیدم یه دفعه یاد حاج قاسم افتادم ... چه ژستی ... چه ابهتی ...

فقط دو تا چیز حالمو گرفت ...

اولی این که نتونستم از نزدیک قبر شهید پلارک رو زیارت کنم ... اونم به خاطر حجم جمعیت و کمی وقت بود ...

دومی اینکه قبر شهید خلیلی رو نتونستم پیدا کنم ... یعنی نمی دونستم کجاست :(((

که حسابی حالم گرفته شد ...

ولی خدایی خودمونیم فرهنگمون عوض شده ولی اعتقاداتمون سرجاشه ... یه کسایی اومده بودند گلستان شهدا که اصلا فکرشو نمیکردم ...

.

.

.

.

عکس رو هم به این خاطر گذاشتم که هم حضرت آقا رو زیارت کردم و هم قبور شهدا را ...

الحمدلله


shahid

نظرات  (۸)

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۴ شکرانه سادات
چشمتان روشن
ماه را دیدید.

شهید خلیلی همون نزدیکای شهید چمران هستن. 
یاعلی
پاسخ:
چشم و دلتون روشن باشه
خدا را شکر ...
بله دوستان فرمودند
علی (ع) یارتون
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۸ از تبار نسیان...
سلام
صفحه اول پست های وبتون رو خوندم...از دل برآمده...
استفاده کردیم از قلم شما.
ممنون بابت نظرتون در فانوس جزیره.
باز هم به ما سر بزنید.
پاسخ:
سلام
ممنون از بازدیدتون و نظر لطفتون
خواهش میکنم وظیفس
ان شا الله مزاحمتون میشم
یا حق
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۸ عــ ـاکـ ـف ...
خوش به سعادتتون
:(
پاسخ:
شهدا زنده اند و ما مرده ... خوشا به سعادتشان
خوش به سعادتتون
مزارشهیدخلیلی دقیقا پشت مزار شهید چمران ،سمت راستشه
درراستای شهید احمدعلی نیری
یه کم بگردید پیداش میکنید
پاسخ:
خوشا به سعادت شهدا که رفتند
میخواستم برم پشت قبر شهید چمران قبور را زیارت کنم متاسفانه یادم رفت:(((
آخه اهل تهران نیستم ... تا ببینیم خدا چی میخواد به امید اینکه بازم لایق بدونن
سلام علیکم مومن
مزار شهید خلیلی بالای سر شهید تهرانی مقدم ردیف 66 شماره 33 هست
مشخصه اونجا هم اکثرا شلوغه
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام و تشکر از حضورتون
میخواستم برم پشت قبر شهید چمران قبور را زیارت کنم متاسفانه یادم رفت:(((
آخه اهل تهران نیستم ... تا ببینیم خدا چی میخواد به امید اینکه بازم لایق بدونن
:((
خدانگهدارتون باشه
سلام خوش به سعادتتون ما که لیاقت نداشتیم
پاسخ:
سلام
دعاگوی شما بودیم ان شاالله قسمت خودتون بشه
گرامی ترین ها و زیباترین ها در جهان نه دیده می شوند و نه حتی لمس می گردند؛ آنها را تنها باید در دل حس کرد.((هلن کلر))
پاسخ:
گفتند که ما رفتیم از کرده ی خود شادیم
این نهضت خونین را بر دست شما دادیم
سلام
خوشا به سعادتان
التماس دعا
پاسخ:
سلام
دعای گوی شما بودیم و هستیم
محتاجیم به دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی