^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

ماه رمضون ماه خدا ماه علی (ع) ماه دعا

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۴ ب.ظ

خداجون کاری یکن تو این ماه دیگه آدم بشم ...

خداجون زمینه ی ظهور رو فراهم کن ....

خدایا به ما در این ماه حیا حجاب و عفاف و غیرت را هدیه بده ...

و در نهایت :

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خوشنود باشی و ما رستگار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
محمد

نظرات  (۱)

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۹ ذره ی ناچیز
الهی آمین

لحظاتی مملو از نور و عظر خدا رو براتون آرزو میکنم

اجرکم عندالله
پاسخ:
ممنون از حضورتون
طاعات عباداتتون قبول باشه ان شا الله
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی