^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

وداع با امتحانات

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ب.ظ

گریه

به نام خدایی که اشک را آفرید تا سرزمین وداع آتش نگیرد...

ای امتحان ها ای دردسر ها ای شماهایی که باعث می شدید ما درس بخونیم ...

تا چند ماه دیگه خداحافظ میدونم خداحافظی سخته ولی چاره ای نیست ...

نظرات  (۴)

سلام علیکم مومن
داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
ملتمس دعای خیرتان هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم آقای عباس زاده
در این ماه رحمت ماه قرآن ماه خدا ما را فراموش نکنید.
شما بزرگوارید محتاج دعای شما هستم.
حق به همراهتون

اندرین دریای طوفانی که نامش زندگی است

آنچـه را ساحـل همی پنـداشتم غرقـاب بود



پاسخ:
رسم این دنیا نامردیه
آخر عشقاش دل سردیه
سلام ممنون از حضورتون
سایت خوب و پرمحتوایی دارین
پاسخ:
ممنون از حضورتون و نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی