^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

من و خمپاره همین الآن یهویی

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ب.ظ

من و خمپاره

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۷
محمد

نظرات  (۳)

هو الرحمن
اگر اون موقع بود
مطمئن باشید
پست گمنامش این بود
تا آخر ایستاده ایم ... 

پاسخ:
خیلی زیبا
ما هم تا آخر می ایستیم به امید خدا
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

اگه همون موقع هم از این چیزها بود، فکر نمی کنم چنین کاری می کرد...
اونها معتقد بودند که "همه ی اجرها در گمنامی است..."


لینک شدی برادر...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام داداش خدا خیرتون بده
آره دقیقا با نظرتون موافقم ولی فقط اینو گذاشتم به خاطر اینکه جوومای ما به خودشون بیان
بابت تذکر ممنونم
شما هم لینک شدید
یاحق
آخ خدا
چقدر شرمنده شهداییم :(
پاسخ:
تا نفس میزنیم همه تا دمی که ما زنده ایم
یادمون نره از روی شهدا شرمنده ایم
ممنون از نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی