^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

سوتی صوتی 2

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ
سر کلاس مطالعات اجتماعی بودیم (یادش بخیر) معلممون داشت در مورد شغل ها و انواع اون ها صحبت می کرد ...
گفت : شغل کاذب داریم مثل سیگار فروشی ... خب حالا شما چند تا مثال بزنید ...
یکی از بچه ها بلند شد و گفت : کوپون فروشی و سرقت و کافه داری و قاچاق سرقت ...
یعنی وقتی اینو گفت : کل کلاس رفت رو هوا ...



پ.ن : یعنی تا حالا این یکی رو نشنیده بودید ها " قاچاق سرقت "

نظرات  (۷)

قاچاق سرقت.....چه شَوووووووود.....!!!چه شغل حلالییییی
پاسخ:
انی دیگه ابتکار بچه های ماس:))
جالب بود وبلاگت
پاسخ:
ممنون نظر لطفتونه
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۶ ذره ی ناچیز
البته درسته ها
قاچاق سرقت...
پاسخ:
درسته؟؟؟؟؟
قاچاقِ سرقت درسته؟؟
بعد چطور سرقت رو قاچاق می کنن؟؟؟ در کل به سرقتی که قاچاق میشه قاچاق میگن
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۱ مــــــــــاه زنـــــــــد
:))))))))))

وبت خیلی قشنگه مخصوصا عنوانش

پاسخ:
ممنون نظر لطفتونه
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

خب هنگ کرده بنده خدا{لبخند}

یادمه یه بار دیگه تعطیل تعطیل بودم ها...اومدم بگم چشمام دیگه آلبالو گیلاس می بینه گفتم چشام گولبولو آلباس می بینه!!!{لبخند}

خدائیش اینو نشنیده بودی ها{لبخند}

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام به شما دوست عزیز
:))))
من دیگه حرفی ندارم گلوبولو آلباس ؟؟؟؟؟؟؟ :)))))
علی یارتون باشه
خیلی جالب
لایک
پاسخ:
ممنون از نظرتون
دمش گرم
پاسخ:
آره واقعا شغل جدید اختراع کردن ایشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی