^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

روزهای سردرگمی

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۴۷ ب.ظ

سلام

این روزا خیلی سردرگمم ... یه سری مسائلی بودند یه سری مسائلی هم بوجود اومدند ... و من واقعا دارم از این کلاف بی سر و ته خسته میشم ... دلم یه برنامه ریزی دقیق میخواد ... یه برنامه ای که به همه کارهام برسم ... اما هر روز هم گوش بزنگم که شاید فلان خبر الآن بهم برسه ...

 

ورزش، کار، پروژه، همراه، سربازی، ماه رمضون، مطالعه و ...

 

پ.ن:

1. ذهنم از بسکه مشغوله، به حافظه ی ماهیوی رسیدم (شبیه حافظه ی ماهی قرمز :)) )

2. برای هم دعا کنین برای رفع حاج همه حاجت مندان ... برای مریضا ...

 

اول و آخر کلام، همه با هم :

کوتاه ترین دعا برای بلندترین آرزو

الهم عجل لولیک الفرج

نظرات  (۴)

با برنامه ریزی درست به هر چی که میخوایم میرسیم..

حاجت روا باشید ان شاالله...
پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون
مشکل من همین برنامه ریزی درسته
سلام برادر
هیچ کاری تا اتفاق نیافته خیلی روش حساب باز نکن
موارد کاری و شلوغی ها رو بنویس تا کمی آروم بشی
با نگاه کردن به اونها و تامل روشون فکرت خیلی آزادتر میشه و میدونی چقدر کار داری و کدوم ها اولویت دارند که پیگیری بشن
پاسخ:
سلام جناب عباس زاده
ممنون از راهنمایی خوبتون
۱۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۰:۰۴ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
الهم عجل لولیک الفرج


پاسخ:
الهی آمین
ان شالله ک ذهنتون آروم بگیره و بتونید به نظم فکری برسید :)
پاسخ:
تشکر از لطفتون
عاقبت بخیر بشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی