^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

یک = سه ( یه پست نه سه تا پست )

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ

سلام امروز میخوام سه تا پست رو مختصر و مفید توی یه پست بذارم

1- کربلا

فقط بگم خیلی خیلی دل تنگ کربلا هستم حدودا پنج سال پیش رفتم اونم تو عید نوروز (بیچاره اونکه حرم رو ندیده / بیچاره تر اون که دید کربلاتو ) و اینکه رفیقام رفتن یا دارن میرن کربلا و من موندم و یک دل بیتاب ... فقط منتظرم ان شا الله مرزها باز بشه که ما بدون ویزا و پاسپورت بریم کربلا ... دیگه خدا بزرگه

2- مشهدالرضا کربلای ایران

وقتی دیدم که انگار بدجوری ایستادن پای حرفشون و میگن فقط با پاسپورت میشه رفت کربلا ، منی که وقت نداشتم برم پاسپورت درست کنم یکمی دلسرد شدم ... ولی خدا یه راهی جلوم باز کرد و اون این بود که ان شا الله 17 آذر با دانشگاهمون میریم پیاده روی مشهد آقامون رضا علیه السلام ( احتمالا قبلش یه پست میذارم )

3- دخترهای (زن های ) مرد تر از مرد

در جریان نام نویسی برای پیاده روی مشهد ، بعضی از دخترای دانشگاه نشون دادن که از بعضی از مردنماها خیلی مردترند برای اینکه اون موقع که ما دنبال هم سفر می گشتیم اونا داشتن سعی می کردن دومین اتوبوس شون رو پر کنن

حالا برای چی مرد تر؟؟

چون جواب بعضی از دوستان این بود که ما تو مسیر خسته میشیم و نمیتونیم راه بریم ...

بوووووووووو کی حال داره ...



پ.ن :

در ره یار گر کند سرزنش ها خار مغیلان غم مخور (حافظ شیرازی )


الهم ارزقنا زیارت ائمه المعصومین علیهم السلام و شفاعتهم

نظرات  (۱۶)

سلام
اگر به دنبال مقاله ، پروژه ، گزارش کارآموزی و کارورزی ، پاورپوینت و کمک پایان نامه هستید به سایت من سر بزنید . منتظرتون هستم .
http://daneshjoo.mefiles.ir
پاسخ:
سلام
ممنون
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۳۶ خدمتکار حضرت فاطمه سلام الله علیها
سلام وبلاگ بسیار خوبی داری
اگه ب وبلاگ منم بیای خوشحال میشم
منتظر حضور سبزتون هستیم
پاسخ:
سلام
ختما سر میزنم ممنون از دعوتتون
سلام
چه دل پری دارید
روزیتون شد کربلا برین امسال؟
پاسخ:
سلام
بله به قول شاعر
از آن لحظه که بوسه زدم بر ضریح تو دیوانه بودم و دیوانه تر شدم :((
نه متاسفانه :((
۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۰ پرواز سپید
هیچ غمی از فاطمه جدا نیست
یکی پدر
یکی پسر
تسلیت خانوم
تسلیت مادر
پاسخ:
:((
سلام
احسنت
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتون احسنت بر کسایی که لایق زیارت بودن
السلام علیک یا انیس النفوس

لینک شدید
پاسخ:
صل الله علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام
سلام 
منم وقتی پیاده روی مشهد رو شنیدم کلی خوشحال شدم اما متاسفانه موقع امتحانات میان ترمه
ولی یه حسی بهم میگه امسال حتما قسمت میشه خدایا به امید تو امیدمون رو نا امید نکن
پاسخ:
سلام
ان شا الله قسمتتون بشه
باسلام وب زیبایی دارید اگ خواستین بهم خبر بدین تا تبادل لینک کنیم
ممنون
پاسخ:
سلام خیلی ممنون
بلاگفا بلاگ بیان رو به عنوان تبلیغات محسوب می کنه
ممنون از پیشنهادتون
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۳ ♥ محجبه ♥
واقعااا خوووش به حالتون :-)
التماس دعا
پاسخ:
ممنون
محتاجیم به دعا
سلام ان شاالله برید و مارم دعا کنین تو رو خدا 
پاسخ:
سلام
ان شا الله رو چشمم دعاتون میکنم
۱) إن شاء الله باز میشه و شما هم میرین کربلا
۲) رفتین مشهد دعا یادتون نره
۳) بله دقیقا
.
.
الهی آمین
پاسخ:
1) متاسفانه نتونستم برم
2) ان شا الله رو چشمم
خوش به حالتون که زیارت ناب امام رضا روزیتون شده
پاسخ:
ممنون
ان شا الله که لایق باشیم
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۰ عباس زاده
خوش به سعادتشون و سعادتتون ...




سلام علیکم مومن
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
خوش به سعادت زائران واقعی

سلام داداش
ممنون خدانگهدار و حافظتون باشه
خوش به حال دانشجویای دانشگاه شما :|
پاسخ:
:))
در این مورد موافقم
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۴ زهرا احمدآبادی
التماس دعا....
پاسخ:
محتاجیم به دعا
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۰ پرواز سپید
برقرار باشید و ان شاءالله همیشه در راه دین قدم بردارید

پاسخ:
ممنون از دعاتون و لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی