^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

سه در یک

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳ ب.ظ

سلام

مطلب اول

طاعات و عباداتتون قبول باشه ... ماه رمضون خوش میگذره؟؟

http://dl.zakerin.ir/Media/files/Maddahi/HamidAlimi/1396/Shab21Ramazan/Alimi-Shab21Ramazan1396[05].mp3

اینم یه مداحی مخصوص ماه رمضون مهمون بنده 

 

مطلب دوم (شما بگید)

این چند روزه دارم به این فکر میکنم که اگر قرار شد برنامه ای رو که نوشتم رو توی وبلاگ آموزش بدم. آموزش متنی بذارم یا ویدیویی؟؟

چون آموزش متنی فقط نوشتنه و قابل تصحیح اما آموزش ویدیویی یکم سخته (تا حالا تجربه نداشتم)

 

مطلب سوم (مهمون من)

 

در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست

می رسم با تو به خانه،از خیابانی که نیست

می نشینی روبه رویم خستگی در میکنی

چای می ریزم برایت توی فنجانی که نیست

باز میخندی و میپرسی که حالت بهتر است؟

باز میخندم که خیلی...!گرچه میدانی که نیست

شعر میخوانم برایت واژه ها گل می کنند

یاس و مریم می گذارم توی گلدانی که نیست

چشم می دوزم به چشمت،می شود آیا کمی

دست هایم را بگیری بین دستانی که نیست؟

وقت رفتن می شود با بغض می گویم نرو

پشت پایت اشک می ریزم در ایوانی که نیست

میروی و خانه لبریز از نبودت میشود

باز تنها میشوم با یاد مهمانی که نیست

#

رفته ای و بعد تو این کار هر روز من است

باور اینکه نباشی کار آسانی که نیست

 

منبع: http://pirbadian.blogsky.com

 

نظرات  (۶)

یک گروه توی تلگرام داریم(من و دوستام) اسمش سه در یک:)
پاسخ:
با کمال احترام ولی سه در یک ما یه چیز دیگس
در مورد مداحی سپاسگذارم عالی بود...

در مورد مطلب اموزشی کلیپ گذاشتن بهتره از نوشتن هست چون مخاطب زود یاد میگیره....
پاسخ:
التماس دعا

بله نظر خودم هم همین هست اما یکم باید روی برنامه کار کنم که بهتر بشه
دیوار مهربانی‌طور؟ نمی‌شه از جزوه گذاشتنه یه پولی هم دستمون بیاد؟ من جزوه زیاد دارم آخه :))
پاسخ:
به امید خدا اگر بشه پرداخت رو هم به برنامه اضافه میکنم 
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


طاعاتتون قبول

رحلت ام المومنین خدیجه کبری سلام الله علیها و آلها بر شما تسلیت باد

عرض کنم که مطلب اول:
لذت بردم...

مطلب دوم:
هر دوانه را بذار..
چون متن را مرتب می تونی به روز کنی و البته تاریخ بزنی که همه بدونند آخرین تغییرات مربوط به چه تاریخیه...
و فیلم هم، دقت خود آدم را بالا می بره...هر موفقیتی بالاخره از یه جا شروع میشه دیگه

مطلب سوم:
"در خیالات خودم، در توی دیوانی که نیست
می نویسم شعر، اما خوب می دانی که نیست
پس سر کارَت گذارم ای مهندس، با دو بیت
متن و فیلمت را بگو...با اینکه می دانی که نیست"(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم حال شما خوبه به حمدالله؟
طاعات عبادات شما هم قبول باشه

بنده هم رحلت این بانوی بزرگوار رو خدمت حضرت رسول ، حضرت حجت و همچنین شما تسلیت عرض میکنم.

تشکر از نظرتون لطف کردین
سلام
طاعات و عبادا شما قبول درگاه حق

ان شاءالله که از خیرات و برکات این ماه مبارک بهره مند باشید.
پاسخ:
سلام
تشکر ... قبول حق

عاقبت بخیر باشید
برنامه‌ای که نوشتین چی هست؟
پاسخ:
برنامه دیوار جزوه 
جزوه داری بذار نداری بردار :))
به امید خدا یکم توسعش میدم و میذارم برای دانلود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی