^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

سوتی صوتی 4

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ب.ظ

سر کلاس فیزیک بودیم استاد داشت بهمون درس میداد ... وقتی مبحث مورد نظر تموم شد یه سوال نوشت روی تابلو و گفت : کی میاد مسئله رو حل کنه مثبت بگیره؟ یکی از بچه ها دستشو گرفت بالا و با کلی ذوق و شوق و بلدم بلدم رفت پای تابلو ...

مسئله و بحث در مورد دیاگرام نیروها بود ... اون طرف همین طور که داشت مسئله رو حل میکرد توضیح هم میداد همین طور در حین توضیح دادن گفت : خب حالا نوبت اینه که ما دیافراگم نیروها رو حساب کنیم ...

همین طور داشتیم می خندیدم که یکی از بچه ها گفت : دیافراگمت تو حلقم !!

نظرات  (۱۶)

:0
شما از کجا میدونید اون شخص خانوم بود؟؟
نکنه از بچه های کلاس ما هستید؟؟:0
_____
عه خانوم بود..چه جالب..
نه من اون خانومی رو میگم که گفت مسخره نکنیمش!!!
من هنوز دانشگاه نرفتم :)
پاسخ:
اااا یعنی سوتی دادم ؟؟؟ وای بر من :))
هه 

افتاد
پاسخ:
:))
خدا را شکر
خخخخخخ.لینک و دنبالت کردم
پاسخ:
:))
ممنون
لینک و دنبال میشید
نمیدونم دیاگرام..حالا هر چیزی
ولی اون خانوم اون بالا خیلی درست اشاره کردند
پاسخ:
:0
شما از کجا میدونید اون شخص خانوم بود؟؟
نکنه از بچه های کلاس ما هستید؟؟:0
لینک شدید
ممنون میشم شما هم لینک کنید منو ;)
پاسخ:
ممنون از لطفتون لینک شدید
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۴ بانوی گمنام
تا به حال نشده به کسی بخندم !
کاش تو کلاس ضایع اش نمیکردید ...
آرام بعد تمرین بهش میگفتید اشتباه شده
پاسخ:
شرمنده دیگه تو جو دانشگاه بودیم متاسفانه
ولی آخه همه فهمیدن و خندیدن
بازم ممنون از تذکرتون
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۳۱ دانلود برتر
سلام خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید و اگه خواستید لینکمون کنید
آدرس : www.dlbartar.com
ههههههه
سوتی جالبی بود
پاسخ:
:))
ممنون از دوستمون با اون سوتیش :)
ببخش من که نفهمیدم خلاصه خودم خندیدم خخخخخخخ
پاسخ:
خدا ببخشه
دیافراگم یه پرده ای هست کنار دنده های سینه ( اگه اشتباه نکنم)
ولی دیاگرام میشه تعادل نیروها
اوکی مَن؟؟
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۱ فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
هههههههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ:
:))
:)))))
مام یه زمانی تامسون و سامسونت وسامسونگ وباهم قاطی کردیم
ولی شما تازنده ام به کسی نگید
پاسخ:
بله مث خانوم شیرزاد تو ساختمان پزشکان :))
چشم به کسی نمیگم
خخخخخ
پاسخ:
:))
این همونه دیاگرامه؟؟؟؟
پاسخ:
:0
چی شده؟؟ نمی فهمم!!
خخخخ دیافراگم
پاسخ:
:))
 :))))
پاسخ:
:))
ممنون
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۰ زهرا احمدآبادی
لااااااااااایک
پاسخ:
:))
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی