^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

آسِد

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ق.ظ

این داستان واقعی است ... فقط شامل کمی تغییرات شده

 

 

طبق معمول خونه ریخته بهم بود ... پاسورا یه طرف ریخته بودن ... قلیون یه طرف ... تلوزیون (ماهواره) روشن بود و داشت سر و صدا میکرد ... خونه مجردیه دیگه ... بخور و بریز و بپاش 

خودمم سرگرم بودم ... یکم به ماهواره نگاه میکردم و یکم به گوشی ... همین طور مشغول بودم که یه دفعه آیفون خونه به صدا در اومد ...

پیش خودم گفتم : کیه الآن نصف شبی ... من که به کسی نگفته بودم بیاد ...

رفتم و آیفون رو برداشتم ... گفتم : بله ... توی مانیتور آیفون دیدم یه جوون خوشگل و خوش قد و بالاس ... تعجب کردم با خودم گفتم : از رفیقام که نیس ... تا حالا هم که ندیدمش ... پس یعنی کیه ؟

گفت : سیدمهدیم میشه بیام بالا ؟؟

یه نگاه به خونه انداختم دیدم اوضاع بدجور بی ریخته ... بهش گفتم : مشکلی نیست یکم صبر کنین تا بیام درو باز کنم ... آیفون رو گذاشتم و شروع کردم به جمع کردن خونه ... هر چیزی رو که میدیدم شاید به چشمش جالب نیاد رو جمع کردم ... بعدشم دویدم پشت در و درو باز کردم ...

دیدم کسی پشت در نیست ... دویدم تو کوچه و تو کوچه رو نگاه کردم ... پیش خودم گفتم : نکنه رفتش ... زشت شد اینجوری 

دیدم ته کوچه داره میره ... داد زدم : آسد پس کجا داری میری ؟ بیا بالا پس ... روشو برگردوند طرف من ... دیدم صورتش خیسه اشکه ...

بهم گفت : در خونه همتونو زدم ولی کسی راهم نداد تو خونش ...

 

 

 

پ.ن: داستان برگرفته از کلیپ پایینه 

https://as6.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/9708800fe45ac438dae32b2d47d6a3269919860-360p__13168.mp4

 

پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) بر همه شما عزیزان و بخصوص شیعیان آن حضرت مبارک باد .

نظرات  (۶)

عالی بود 😊
پاسخ:
تشکر از لطفتون
سلام عیدتون مبارک:) 
پاسخ:
سلام
ممنون
عید شما هم مبارک
لااله الا الله....

به فکر همه چی هستیم الا امام...

عیدتون مبارک..
پاسخ:
الهم اغفرلی الذنوب التی تغیر النعم


عید شما هم مبارک باشه
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


ولادت حضرت صاحب الزمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء بر شما مبارک



گاهی هم این داستان ها نیست، باطن افراد مشکل داره...گرچه در اطرافش هم کلی تسبیح و جانمازه...

برنامه ت چی شد؟ حل کردی؟



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام بزرگوار
مبارک باشه ان شاالله

بله حق با شماس ... داستان اون رو هم میذارم ..

خدا را شکر پیشرفته اما توی تست آخر یه مشکلی دارم که فعلا گیرم انداخته

خدا حفظتون کنه
یاحق
کل بدنم لرزید 
چقدر بدیم ما 
اللهم عجل لولیک الفرج 

پاسخ:
دور از جون شما اما شاعر میگه :
ما منتظر تو نیستیم آقاجان
تنها همه «انتظار» داریم از تو...!

الهم عجل لولیک الفرج بحق فاطمه (س)
۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۰۷ (سلمان مهدوی)
حقیقت تلخ این روزهای همه ی ما.

سلام بر آن نازنین
پاسخ:
متاسفانه بله

تشکر از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی