^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

سوتی صوتی تصویری 5

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱ ق.ظ

کوتاهترین دعا برای بلندترین آرزو : الهم عجل لولیک الفرج

سلام

با یه سوتی صوتی تصویری دیگه در خدمت شما هستیم ...

شما در نظر بگیرید طرفی که مقابل من هست ترم 3 رشته کامپیوتره

یه روزی که مشغول کار کردن با لپ تاپ بودم و داشتم برای برنامه ای که قراره انجام بشه کار انجام میدادم ... یه بنده ی خدایی منو صدا کرد و گفت : فلانی بیا یه لحظه ، فکر کنم لپ تاپم خراب شده ... درست کار نمیده ... 

پیش خودم گفتم : چی شده حالا ... اگه نتونم درستش کنم که خیلی زشت میشه 

بهش گفتم : بله ، بفرمایید ... چی شده ؟؟

گفت : ببین متن کپی نمیشه ... هر چی سعی میکنم نمیتونم متن رو copy و بعد paste کنم

گفتم: یه بار انجام بده ببینم

دیدم طرف رفت توی word یه متنی رو انتخاب کرد و اومد روی دسکتاپ و کلیک راست زد گفت ببین paste نمیشه گزینش خاموشه ...   

من که مرده بودم از خنده ، خودش از تعجب حرفی نمیزد ، لپ تاپش میخواست تو اوج خداحافظی کنه :))))

 

 

نکته آموزشی : شما برای نوشتن ، کپی و جایگذاری یک متن همیشه باید از یک ویرایشگر متن استفاده کنید ... دسکتاپ ویندوز ویرایشگر متن نیست :)))

 

 

پ.ن : همه گویند مرا به رسم رفاقت دعا کنید ولی شما فقط مرا به قصد شهادت دعا کنید ...

نظرات  (۷)

واقعی بود؟ :|
پاسخ:
بله :))
گمونم چندسال پیش‌ها یه مورد اینجوری دیدم. اینجور مواقع هم خنده‌ام می‌گیره هم سعی می‌کنم نخندم. چرا که ندانستن عیب نیست، نپرسیدن عیب است و این صوبتا! :))
پاسخ:
بله کاملا درسته ندانستن عیبه
من خودمم کم سوتی نمیدم ، شاید اگر چیزی از خودم یادم اومد گذاشتم ...
۰۶ فروردين ۹۸ ، ۰۸:۰۰ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
سلام ... سال نو مبارک
سالی همراه با سلامتی، دلخوشی و خاطره های شاد همراه با عزیزانتون داشته باشین🌻🌼🌸🌹
خندیدیم 😁😁درپناه خدا باشین
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


خدا شهیدت کنه...کلی خندیدم...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام داداش

خدا از زبونتون بشنوه ...
لبتون خندون و دلتون شاد

التماس دعا
با حق
۱۹ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۳۷ 😂مهسا😂 اا
:-) 
پاسخ:
:)))
ممنون از حضورتون
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

تازه کاره اشکال نداره...
پاسخ:
:))
یکم برا تازه کار بودن دیره :))
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۳۷ اِدْموند ...
ههههههه لب تابه نسوخت از شدت خنده 😂😂😂
پاسخ:
دیگه اون لپ تاپ سابق نشد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی