^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

برا من بده برا خودشون خوبه

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴ ق.ظ

چند سال پیش بود که پیش یکی از اساتید رزمی که خیلی هم قبولش داشتم و دارم کلاس میرفتم ...

اون موقع یه سری از دوستان میومدن و بهم میگفتن : آخه اینم شد استاد ؟؟ اصلا کی به این مدرک مربیگری و کمربند داده ؟؟  و به من می خندیدن و مسخره میکردن ...

منم که بیخیال ، میگفتم : باشه شما راست میگید ... و به کار خودم ادامه میدادم ...

تا اینکه من رفتم دانشگاه راه دور و بعد از چند وقت که برگشتم دیدم دوستان دارن از کلاس های رزمی که براشون گذاشته شده حرف میزنن و تعریف میکنن ...

بلههههه و اونجا بود که فهمیدم دارن از استاد ما و فنونی که بلده حرف میزنن و برای بقیه پز میدن ...

اونجا بود که من گفتم : اون وقت که شما منو و استادم رو مسخره میکردید من شاگردش بودم پس پیش من پز ندید لطفا 

 

 

پ.ن: از روی ظاهر دیگران قضاوت نکنیم ... 

درسته استاد من قد و هیکل درشتی نداشت ولی قد و هیکل درشت ها بهش میگفتن استاد

نظرات  (۶)

متاسفانه فقط مردم ظاهر رو میبینن متاسفانه...
اصلا به حرف مردم نباید گوش داد...
پاسخ:
با حفظ احترام شما ... همه هم اینطور نیستن :))
ممنون از حضورتون
اره همیشه با اکثر موارد دیگران این شکلی هستن 
جمله آخر بسی جالب بود 😎
پاسخ:
ممنون ... جمله فالبداهه بود 
متاسفانه مردم ظاهر بین هستن
پاسخ:
با حفظ احترام
نه همه مردم 
ولی فرمایش شما صحیحه
ممنون از حضورتون
به نام خداوندی که زیباست و زیبایی را دوست دارد

 فروشگاه قالب های بلاگ بیان H.D
تجربه حسی فراتر از زیبایی

بهترین و ارزان ترین و مناسب ترین قالب ها در بلاگ بیان
قالب ها بسیار عالی و ریسپانسیو و با کیفیت و گرافیکی
 با قالب های H.D مطالب سحر آمیز بیا‌آفرینید.

زیبایی را در کنار ما تجربه کنید.
         
     
برای اطلاع از آخرین اخبار قالب های ما،به کانال بله ما بپیوندید.
https://ble.im/HD_Store
سلام دوست عزیز
وبسایت شما را دیدیم, عالی بود,امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشید
در ضمن وبسایت شما توسط ما دنبال شد
دوست داشتید از سایت ما هم بازدید کنید ,خوشحال میشیم... ممنون
www.musicgelyan.com
با تشکر 
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
مزاحم میشیم حتما
امان از ما انسانهایِ سطحی نگر ! 
پاسخ:
امااااان ... دور از جون شما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی