^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

برنامه نویسی

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳ ق.ظ

سلام

اعیاد پیشین و پسین مبارک باشه

 

آیا کسی هست که مرا یاری کند؟؟ آیا کسی هست که برنامه نویسی بلد باشه؟؟

برنامه نویسی b4a یا php

 

کمکککککککککککککککککک .... خداااااااااااااااا

 

نتیجه تصویری برای گریه مرد

نظرات  (۵)

نسبت به زبونای دیگه راحته نسبتا.
ممنون بابت لینک
پاسخ:
خواهش میکنم
۲۲ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۱۰ فاطمه سادات داوری
سایت شما دنبال شد اگر شما هم تمایل دارید سایت من رو دنبال کنید باتشکر:))))

پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون
شما هم متقابلا دنبال شدید
حیر :دی
من که عملا پایتون رو دارم با سرچ یاد می‌گیرم :))
b4a چیه دیگه؟ برا چه کاراییه؟
پاسخ:
b4a مخفف Basic For Android یه زبان برنامه نویسی اپلیکیشن های اندرویدیه

پایتون که میگن خیلی راحته .. یه سری به www.limoonad.com  بزنید شاید بدردتون بخوره


موفق باشید 
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


سال نو و اعیاد شعبانیه صمیمانه بر شما مبارک


آری کسی هست فرزندم..."اینترنت" می خوانندش..باید سرچ انگلیسی نمائی تا جواب خود را بیابی...
آبغوره گرفتن هم ندارد(لبخند)


عاقبتتون به خیر به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام

ممنون از لطفتون

اینترنت ... اونترنت ... همه جا را گشتم و دارم میگردم ... دوماهه روز و شبم شده این کار و کم کم دارم به مرز جنون میرسم


پاینده باشید

یاحق
۲۰ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۴۹ افزایش بازدیدکنندگان وبلاگ به صورت کاملا رایگان

با سلام و عرض احترام

اگر دوست دارین بازدیدکنندگان وبلاگتون به صورت کاملا رایگان و 100% واقعی افزایش پیدا کنن ، توصیه می کنم که اون رو در سایت دنیس ثبت کنید.

با ثبت آدرس وبلاگ در سایت دنیس ؛ علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ، می تونید درآمد حرفه ای و پایدار داشته باشین.

با تشکر       https://dnis.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی