^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

سوتی صوتی تصویری (ویژه)

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۵۲ ق.ظ

سلام

اینبار سوتی خودم رو میخوام براتون بگم ... :))

 

جاتون خالی یه جشن خیلی خوب گرفته بودیم و حسابی دوستان و هیات های دیگه رو دعوت کرده بودیم ...

از قضا صاحب مجلس که هیات خونشون برگزار شده بود چندنفر مهمون ویژه داشتن ... این مهمون های ویژه از کربلا تشریف آورده بودن ( از جمله کسایی هستن که اربعین در خونشون روی زوار بازه ) 

جاتون حسابی خالی ... مجلس شروع شد و کم کم حسابی به دست زدن گرم شدیم ...

بالاخره مداح اشاره کرد بلند بشید و دست بزنید ... ما هم که از خدا خواسته ... همین طور داشتیم دست میزدیم که دیدم یه نفر جلوی من انگار دست نمیزنه داره یه کار دیگه میکنه ... فکر کردم داره مسخره بازی در میاره و از بچه های خودمونه ... چشمتون روز بد نبینه ... زدم سرشونش و گفتم : داداش پارتی نیستا ... این مسخره بازیا چیه درمیاری ...

یه دفعه رفیقم گفت : فلانی ... گفتم : بله .. گفت : عراقیه عراقیه ...

 

هیچی دیگه ... من که تصمیم گرفتم تو اوج خداحافظی کنم :))))

 

 

نظرات  (۴)

من از این کارا زیاد کردم ههههههه
البته اونا فک کردن من لبنانیم اینقدر دوستام خندیدن 
پاسخ:
:))
خوب شد نفهمید چی گفتم :))

دانشگاه بین المللی درس میخونید مگه؟
😂😂
پاسخ:
به عنوان جک میتونید استفاده کنین :))
حکمشم خشته
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
ما هیچ ما نگاه :))
ممنون از حضورتون
خخخ 😁😂
خوب بوده عراقی بوده متوجه نشده میگید پارتی نیست😁😁😁
پاسخ:
والا
دلم به همین خوش بود نفهمید :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی