^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

بذارم یا نذارم؟؟

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸ ب.ظ

سلام

از اونجایی که به نظرات مخاطبین وبم اهمیت میدم ، میخواستم ازتون یه سوالی بپرسم ...

یه سری اتفاقات ، داستان ها ، وقایع و اینایی هست توی زندگی که برای آدم اتفاق میافته ... در کل میشه گفت یه سری مطالب یهویی 

از این مطالب یهویی بذارم یا نه ؟؟

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۱
محمد

نظرات  (۱۲)

حتما بذارید
پاسخ:
تشکر بابت پاسختون
حتما
من تا همین جاش بلد بودم
ولی شطرنج پایه ای بگو
پاسخ:
:))
منم در حد اسم بلد سربازسفید دو خونه جلو 
حکم گیشنیزه
پاسخ:
:)))
ندارم ... با دل بازی کنیم؟ :))
بزارید
پاسخ:
ممنون از نظرتون و حضورتون
بله..

مستفیض میشیم...
پاسخ:
تشکر از حضورتون
من در حد فیض رسوندن و اینا نیستم ... شما دیدتون وسیعه بزرگوار :))
اره بذارید 
پاسخ:
ممنون از همکاریتون
سلام...
آره چرا که نه...می‌تونه خوب باشه

پاسخ:
سلام
ممنون از حضور و نظرتون
هر چی که عقل حکم به فایده اش میده بنویس
اگر چه تنها فایده اش بیشتر کردن جوهر قلمت باشه
پاسخ:
تشکر از حضورتون
حکم رو پایه ام :)))
بله بذار
پاسخ:
ممنون از نظرتون
تشکر
به نظرم بزار ولی اسامی رو ویرایش کن
تجربه میشه برای بقیه
پاسخ:
خیلی ممنون از نظرتون
نکته جالبی بود تشکر
سلام دوست عزیز
وبسایت شما را دیدیم, عالی بود,امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشید
دوست داشتید از سایت ما هم بازدید کنید ,خوشحال میشیم... ممنون
www.musicgelyan.com
با تشکر 
پاسخ:
سلام جناب رضایی 
تشکر از نظرتون و همچنین دعوتتون 
مزاحمتون میشیم

موفق باشید
ن
پاسخ:
ممنون از نظرتون 
یعنی همین روال عادی کارمو ادامه بدم؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی