^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

مهندسی تَکرار

دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۴۶ ق.ظ

سلام

روز مهندس رو به همه تَکرار کن ها ، تَکراری ها ، عارف بره روحانی بیادها ، استخر بروها ، مهندسای تَکرار ، باعث و بانی حال افتضاح اقتصادی تبریک نمیگم که هیچ بهشون میگم :

وقت معذرت خواهی از مردمه

 

Related image

 

 

 

پ.ن: یه مهندس میشه شهید باکری ، شهید چمران ، شهید شهبازی که به خاطر خدا ، دین و وطنشون از خیر دنیا و همه چیزش میگذره ... یه سری هم (مثلا) مهندس هستن که چند ماه کشورو بهم میریزن و کشور رو تو شرایط بحرانی می برن ... تَکرار میکنم شرایط بحرانی

نظرات  (۶)

۰۹ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۲۲ اِدْموند ...
ممنونم :))))
پاسخ:
خواهش میکنم 
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۳۰ اِدْموند ...
عههه پس مبارکا باشه 
جوجه مهندس شیرینی یادتون نره :)))
پاسخ:
خیلی ممنون
شیرینی هم ، چشم یه فکرایی تو سرم دارم ... شاید شعر شاید داستان که کار خودم باشه تقدیم میکنم
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عید شما مبارک


یه جمله تکراری ای هست برای روز مهندس که:
"برای مهندسین، بن بستی وجود نداره...یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت"

الان می بینم واقعا همینه


آقا فرمودند در گام دوم انقلاب، جوانان امید بخش باشند....



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام

خیلی ممنون این بنده هم تبریک میگم خدمت شما

خدا توفیقمون بده گوش به فرمان حضرت آقا باشیم ان شا الله

خدا خیر کثیرتون بده
یاحق
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عید شما مبارک


یه جمله تکراری ای هست برای روز مهندس که:
"برای مهندسین، بن بستی وجود نداره...یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت"

الان می بینم واقعا همینه


آقا فرمودند در گام دوم انقلاب، جوانان امید بخش باشند....



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
احسنت 
پاسخ:
خیلی ممنون
۰۶ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۰۷ اِدْموند ...
روز مهندس اگر مهندس هستین برشما موبارک
پاسخ:
خیلی ممنون
از جوجه دانشجو به جوجه مهندس ارتقا یافتم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی