^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

سوتی صوتی تصویری 4

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ق.ظ

اندر احوالاتم :

سلام

از شنبه اومدم دانشگاه ... خوش میگذره خدا را شکر ولی حس می کنم هنوز سر در گُمَم ... به خاطر یه سری از مسائل هنوز استرس و اضطراب شدیدی دارم ... برام دعا کنید

سعی می کنم که وبلاگم رو هم چنان بروز کنم ولی از شما به خاطر تاخیرهای پیش اومده معذرت می خوام.


با یکی از بچه ها در مورد نرم افزارهای کامپیوتر حرف می زدیم...

- کجا حالا نرم افزار رو بجورم ؟؟

- خب اگه سریع احتیاج داری تو اینترنت .

- کجای اینترنت ؟؟

- تو دکتر گوگل سرچ کن برات میاره.

موقع نوشتن آدرس سایت توی قسمت آدرس بار فایرفاکس دیدم بنده خدا داره مینویسه : www.doctorgoogle.com

یعنی دیگه مرده بودم از خنده :))



پیشاپیش عید بزرگ شیعیان عید سعید غدیر خم را به شما تبریک میگم.

نظرات  (۲)

سلام!
اینارین نرم افزار این پایین چیه به چه دردی میخوره؟!
پاسخ:
سلام
برای زیبا سازی وب
شما هم رفتی دانشگاه..
اصن عذاب الیمه این محل...
خیلی خیلی زیاد
مسخره کردن کار بدیه!
موفق باشید
پاسخ:
بله دیگه بالاخره یه روزی باید رفت ...
کدوم محل؟؟
ممنون رو رفاقت بوده هر چی بوده ولی بازم ممنون
سلامت باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی