^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

نظر سنجی

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۵۵ ب.ظ
سلام
تو این پست خواهشا فقط به سوالات من جواب بدید.
 ممنون
1- کلیت وبلاگم چطوره؟

2- بین دو تا پست گیر کردم کدوم رو اول بذارم ؟؟
اول : یه پست سوتی صوتی تصویری دارم فوق العادس تو اردو راهیان نور اتفاق افتاده
دوم : یه مطلب جنجالی
3- آیا به نظر شما خوبه یه بخش به نام "از لاک جیغ تا خدا" به وبم اضافه بشه؟
4- آیا به نظر شما خوبه یه بخش به نام "تشیع" به وبم اضافه کنم؟

خواهشا در نظرات این پست فقط به سوالام پاسخ بدید


امروز تو مینی بوس نشسته بودم که از اصفهان برگردم به شهرمون سرمو که بلند کردم و یه نگاه به دور و ورم کردم یه لحظه فکر کردم اشتباهی سوار مینی بوس خانوما شدم یا اینکه سرویس مدرسه دخترونس :((
یکی نبود بگه شما تو محاصره کامل قرار گرفتید لطفا تسلیم بشید :))

نظرات  (۹)

سلام
سوال 1 : کلیتش خوبه اما جای کار داره هنوز فکر کنم
سوال 2 : نمیدونم
سوال 3و4 : اضافه بشه خیلی خوبه، اما شاید باید در انتخاب اسمشون بیشتر دقت کنید

الهی موفق باشی...

پاسخ:
سلام
ممنون از پاسختون
سلام
۱) مطالب بسیار خوب
۲)مطلب جنجالی
۳)بله اضافه بشه
۴)اگه بتونین از پس کار بر بیاین بسیار عالیه
( منظورم اینه که عقائد شیعه رو به بهترین شکل بیان کنین و بتونین جواب دندان شکنی به شبهات بدین؛ و الا نذارین
چون ممکنه نتیجه عکس داشته باشه)
پاسخ:
سلام
ممنون از پاسختون و توجهتون
۱. ظاهر وب رو شیک و مرتب تر کن
۲. هر جور مایلی
۳. عالیه
۴. حتما...
پاسخ:
ممنون از نظرتون و پاسخ به سوالم
۱. ظاهر وب رو شیک و مرتب تر کن
۲. هر جور مایلی
۳. عالیه
۴. حتما...
پاسخ:
ممنون از لطفتون
۱. ظاهر وب رو شیک و مرتب تر کن
۲. هر جور مایلی
۳. عالیه
۴. حتما...
پاسخ:
برای بار سوم :))
ممنون از لطفتون سید عزیز
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

خوبه..فقط وقتش را زیاد کنید{لبخند}

اینکه شخص خودش بنویسه خیلی عالیه...و به شخصه ترجیح میدم مخاطب چنین وبلاگهائی باشم چون خیلی ساده و صمیمیی، مطلب نوشته میشه...بعضا مباحثه میشه...و نتیجه اینکه اثرگذاریش خیلی بیشتره...تا اونهائی که یه مطلب را فقط کپی می کنند بدون اینکه اصلا بدونند چی هست...


در مورد اینکه مطالب متنوع هم بذاری..خیلی خوبه...چون تنوع، مخاطب را از یکنواختی خارج می کنه و حوصله بر نیست...


خب پول ما را بدید بریم{لبخند}

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ:
سلام
من دیگه حرفی ندارم :))
ممنون نظر لطفتونه آقا
چشم [v] این پاکت تقدیم جناب عالی :))
خدا حفظتون کنه
یا علی (ع)
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۱۲ زهرا احمدآبادی
سلام  به نظرم  اول یه پست سوتی صوتی......بذارید
فکر می کنم خوب باشه یه بخش تشیع هم به وبتون اضافه شه 

موفق باشید...........
پاسخ:
سلام ممنون از نظرتون ان شا الله
ممنون سلامت باشید
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۱۲ زهرا احمدآبادی
سلام  به نظرم  اول یه پست سوتی صوتی......بذارید
فکر می کنم خوب باشه یه بخش تشیع هم به وبتون اضافه شه 

موفق باشید...........
پاسخ:
سلام
ان شا الله مطالب متنوع میشن
سلامت باشید
ماشالله همه کار وهمه چیز ومیخوایدبذارید اینجا
ولی سوتی وموافقم بذارید
ازلاک جیغ تاخداهم خوبه
یه بخشم بذارید به مخاطبان خوبتون مث ماجایزه بدین
پاسخ:
:))
بله دیگه کلیدیه که به هر دری میخوره :))
بله کم کم باید تو فکر جایزه هم باشم
ممنون از نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی