^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

دولت انتقاد (نا)پذیر تدبیر و امید

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ق.ظ

سلام اول متن خبر بعد حرف های من

متن :

بهنوش بختیاری گفت که «دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته‌ای سریع ذوق زده نشوم»؛ همین یک جمله دلیلی شد تا روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب‌یزد به شدت به وی هجمه کند و نظرش را از یک فرد عادی هم ‌کم‌ارزش‌تر بداند.

واکنش روزنامه :


بختیاری «نان به نرخ روز خور» است و به اندازه «بقال» محل باید روی حرفش حساب کرد.


این تازه اولیش بود دومی رو هم که تو اخبار گفت : "توقیف روزنامه ی 9 دی و تذکر به روزنامه های کیهان و رجانیوز"

.

.

.

خدایی این دولت چقدر انتقادپذیره اصلا آدم کیف میکنه ...

اول میگن انتقادپذیر باشید بعدش میگن : شما یه سری آدم جهنمی سرهنگ از عهد هجر برگشته اید ... (من دیگه حرفی ندارم)




آقایون خانوما خواهشا حلال بفرمایید بنده رو شاید که از فردا یا ساعتی دیگه نباشم :))

در کل این رو بگم :"انا لله و انا الیه راجعون"


نظرات  (۶)

اون اولا همه فاز برداشته بودن کِل میکشیدن..
.
.
.
.
.
حالا مونده:| 

پاسخ:
خدا به دادمون برسه:((
سلام علیکم
به جهت حمایت از وبلاگ شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی لطفا این وبلاگ را در جایی مناسب در پیوندهای خود قرار دهید
منتظر حضور گرم و صمیمی شما در وبلاگ شهید هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
حالا چراحلالیت؟؟؟؟
پاسخ:
اگر مطلب رو میخونید متوجه میشدید...
آخه ترسیدم یه موقع بیان و ببرنم جایی که عرب نی نیانداخت :))
در کل شوخی بود
عهد حجر البته ..

الان تو گونی تشریف داری دیگه؟
پاسخ:
ااااا یعنی میگی اشتباه کردم؟؟؟ جان تو جان تو نه جان تو اشتباه کردم ؟؟؟

.
.
.

نه خدا را شکر به خیر گذشت :))
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۴ زهرا احمدآبادی
لینک شدید

سپاس از حضورتان در وبلاگ ما
پاسخ:
وب شما هم لینک شد
خواهش می کنم منم از شما ممنونم
سلام...
مرسی سر زدین...
لینک شدین .
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
ممنون از لطفتون
لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی