^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

ای عاشقان به شهر ما خوش آمدید

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ق.ظ


بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام هر چند این تصاویر خودشون گویای بسیاری از مطالب هستش که من میخواستم بگم ولی بذارید چند تا نکته یادآور بشم

اولا ما اگر فرهنگمون عوض بشه اعتقاداتمون عوض نمیشه ( اون موقع هم که رفته بودم گلزار شهدای تهران هم به این مطلب پی بردم )

دوما توی تصویر سومی نوشته "مردم به آب پشت کرده اند رو به شهدا هستند!"

به قول یکی از رفقا "با اذن رهبرمون کل سال برای ما ماه رمضان میشود" (قابل توجه اونایی که همه چیز رو وابسته به تحریم میدونن)



پ.ن :

امروز ساعت 6 عصر شهدای غواص به شهرمون میان برای تشییع


نظرات  (۱)

سلام
چقدرعکسها زیلابود
روحمون شادبا یادشون
پاسخ:
سلام
ممنون نظر لطفتونه
شهدا فاتحه ای برای من بیچاره بفرستید ... محتاجم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی