^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

جمعه ها مثل ابر می گذرند ولی ...

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

جمعه ها مثل ابر می گذرند ولی صاحبشان نمی آید ...

جمعه ها می آیند و می روند و ما انگار نه انگار که کسی منتظرمان است ...

جمعه ها مظلومانه می گذرند و نامه ی عمل ما به دست صاحبمان می رسد و ...

بگو چند جمعه گذشتی ز خوابت

چه مقدار بی تاب و بیمار یاری

به شانه کشیدی غم سینه اش را

و یا چون بقیه تو سربار یاری

اگر یک نفر را به او وصل کردی

برای سپاهش تو سردار یاری



پ . ن : خدایا تو را به اِنتظار منتَظَر در ظهور تعجیل بفرما ...

الهی آمین

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۹
محمد

نظرات  (۵)

۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۲ ✿شمیم زندگی✿
سلام لینک هستید:)
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون لینک شدید
السلام علیک یا اباصالح المهدی
پاسخ:
یا اباصالح ادرکنی
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۱ فرشاد اشتری
سلام/
وبلاگ زیبایی دارید
لینکتون کردم
یا حق
پاسخ:
سلام
ممنون از نظر لطفتون
لینک شدید
یا حق
اللهم عجل لولیک الفرج ...




سلام علیکم مومن
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

پاسخ:
الهی آمین
سلام بر شما
خدا حفظتون کنه
خیلی قشنگ
امیدوارم امام زمان شمارو برای خودش تربیت کنه
برای تعجیل در ظهور اماممان " صلوات "
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
خواهش می کنم ممنون از شما
ان شا الله
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی