^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

صدای خاطر انگیز در شبی خاطر انگیز

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ب.ظ

مداحی سیدرضا نریمانی در شب 21 رمضان در مسجد الفضل اصفهان

دمش گرم خدا به همه ی مداحان اهل بیت علیهم السلام خیر بده

به مددک المصطفی (ص)

باذنک خیرالنسا (س)

بفضلک یا مجتبی (ع)

اذنی سیدالشهدا (ع)

دم میزنم از مرتضی (ع)

.

.

.

 


دریافت

 

 

 

 

 

لذت بردید التماس دعا

 

 

 

 

 

نظرات  (۱)

۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۳ گروه فیزیک
سلام ، با عرض پوزش به اشتباه نظر شما حذف شد !
لطفاً مجدداً ارسال فرمایید .
پاسخ:
سلام خواهش میکنم فدا سرتون
ارسال شد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی