^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

شهادت امام علی (ع)

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ب.ظ
فقط حیدر امیرالمومنین است


ایام سوگواری جانشین بر حق پیامبر (ص) مدافع پیامبر (ص) فدایی پیامبر (ص) شیر خدا شاه عرب حضرت امام علی (ع) را خدمت آقا امام زمان (عج) و امام خامنه ای و همه ی محبان ایشان تسلیت عرض می کنیم.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۵
محمد

نظرات  (۵)

تمام لذت عمرم در این است
که مولایم امیرالمومنین است
پاسخ:
ای جانم ناز نفست
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۸ khademoreza kusar

باسلام واحترام

ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر زدید لطفا ً از نظرات سازنده خود ما محروم نکنی

منتظر نظرات سازنده شما هستیم

التماس دعا

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم وظیفس ... نظر سازنده ؟؟ این دیگه مبالغس
ان شاالله بازم مزاحمتون میشم
محتاج دعای شما
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۵ منتظر المهدی
پاسخ:
خدا روحشون را شاد کند
بدون حب شماعشق نابه فرجام است
جوان نجف که نبیند جوان ناکام است
پاسخ:
فقط حیدر امیرالمومنین (ع) است.
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۱ عباس زاده
سلام علیکم مومن
دعا کنید لطفا
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم
محتاجیم به دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی