^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

آهای شما که درد و غم ندارید

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۴ ب.ظ

koodak


آهای شما که درد و غم ندارید

پیش کسی قامت خم ندارید

سکه ی خوشبختی به نام شماست

غصه ی نان بیش و کم ندارید

بچه های خیابونی چیکار کنن سرگردونی؟؟

مسافرای شب زده کجا برن به مهمونی؟؟

شما هایی که به قول خودتون ( به فرض محال ) : صد تا ما رو می خرید و آزاد می کنید ...

یه نگاهی به این بچه ها بندازید ... حالا یک ماه دیرتر آیفون 6 بخری چی میشه؟؟

بیا این ماه به جای اینکه گوشیتو عوض کنی یه کمی به بچه یتیم ها کمک کن ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
محمد

نظرات  (۲)

۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۵ مرضیه دانایی
ثوابت باشد ای دارای خرمن
اگر رحمی کنی بر خوشه چینی . . . 
پاسخ:
ای که دستت می رسد کاری بکن
پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار
ممنون از لطفتون
سلام دوست خوبم. وبلاگ واقعا خوبی داری. اینو جدی میگم. امیدوارم همینطور به کارت ادامه بدی [گل] 
اگر دوست داشتی بنر یا لوگو برای وبلاگت داشته باشی یا کارت ویزیت و یا اینکه قالب اختصاصی برای وبلاگت داشته باشی به من سر بزن یا باهام تماس بگیر.
www.designy.mihanblog.com
آیدی یاهو : mr.en75
شماره : 09373468621
پاسخ:
سلام ممنون از خضورتون و پیشنهادتون
به امید خدا شاید یه روزی مزاحمتون شدم
خدا به همراهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی