^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

به یاد شهدای غواص

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ق.ظ

مسئولان این را بدانید ما از کار بی شرمانه روزنامه آرمان نمی گذریم و این افراد  را باید به اشد مجازات برسانید.

برای نمایش فیلم روی لینک زیر کلیک کنید.


شهدای غواص

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
محمد

نظرات  (۴)

۲۷ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۱ خانم بیرانوند
خیلی قشنگ بود ممنونم ازتون به خاطر این پست کلی باهاش گریه کردم راجبشون شنیده بودم ولی تصاویرشونوندیدم
پاسخ:
خواهش می کنم پاسداری از خون شهدا وظیفه ی ماست
ان شا الله که بتونیم حقشون رو ادا کنیم
.......
بابت خصوصیتون هم
علیکم السلام
ممنون از نظر لطفتون
خیر بنده ایشون نیستم
ماهی ها بی صدا میمیرند
پاسخ:
شهدا شرمنده ایم:((
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۵ عباس زاده
سلام علیکم مومن
طاعات قبول
وبلاگ شما در لیست دنبال شدگان فانوس جزیره قرار گرفت
التماس دعا در روزهای میهمانی خدا داریم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام کربلایی
ممنون طاعات عبادات شما هم قبول باشه
ممنون از لطفتون و حضورتون خدانگهدارتون باشه
سلام دوست من
با تبادل لینک موافقم
لینک وبلاگتون رو در وبلاگم گذاشتم
با تشکر

پاسخ:
سلام دوست عزیز
بنده شما رو لینک کردم شما هم لطف کنید وب منو لینک کنید
ممنون از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی