^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

به چه جراتی؟؟؟؟؟؟!!!!!

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ق.ظ

توهین روزنامه آرمان به شهدای غواص

هر کی پشت پرده ی این کاره باید به اشد مجازات برسه...

اینجا ایرانه و ما مدیون شهدا هستیم ...

به قول سید جواد رضویان : " اگه اینا نبودن باید الآن به صدام  می گفتی دایی ... "



به گزارش خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو» پس از برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران که مورد توجه مقام معظم رهبری نیز واقع شده و ایشان از آن به عنوان یکی از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب یاد کردند؛ طبق معمول عده ای سودجو که این پشتیبانی ملت از نظام و انقلاب به مذاق شان خوش نیامده است برچسب زنی به حضور حماسی ملت را آغاز کرده و عده ای نیز سعی داشتند کینه آشوبگری هایشان در فتنه 88 را بار دیگر با هوچی گری رسانه ای و متهم کردن بصیرت ملت به سوء استفاده سیاسی از شهدا، به رخ بکشند.

 

متاسفانه برخی نیز با سوءاستفاده از نسبت های خانوادگی که با افراد شاخص و مورد احترام ملت ایران دارند سعی در برهم زدن شور و نشاط انقلابی حاصل از برگزاری این مراسم داشته و با یادآوری اسامی متهمین و مجرمین فتنه 88 تلاش کردند تا به زعم خود، مراسم با شکوه ادای احترام به شهدای گرانقدر را غبار آلود کنند.

 

رسانه های اصلاح طلب نیز به صورت یکپارچه با مانور روی ادعای «سوءاستفاده سیاسی از تشییع شهدا» و اطلاق کردن عنوان هایی همچون دلواپسان، مخالفان دولت و... به ملتی که در انتقاد به روند دیپلماسی خارجی دولت و حمایت از عزت ملی شعارهایی سر داده بودند، سعی در ادای دین به جریان تلخ کردن کام ملت داشتند.

 

در این میان روزنامه اصلاح طلب «آرمان» که در انتشار کارتون ها و کاریکاتورهای توهین آمیز ید طولایی دارد در اقدامی غیرقابل تصور طرح گرافیکی موهنی را تحت عنوان شهدای غواص در شماره روز چهارشنبه خود چاپ کرد.

 

 

 

 

این طرح که در صفحه آخر این روزنامه و در ستون مربوط به کارتون روز چاپ شده بود توسط محمد طحانی طراحی شده و شهدای غواص را در شمایلی نامناسب که برهنگی کامل را تداعی می کند نشان می دهد. در این اثر 6 غواص که به نظر برهنه هستند با دستان بسته، عورتشان را پوشانده و با چشمانی که پشت عینک های غواصی پنهان شده رو به بالا در حرکت هستند.

 

نقطه طلائی(مرکز توجه و نقطه ای که در نگاه اول نظر مخاطب را به خود جلب می کند) در این طرح دستان بسته این غواص هاست که در خلال این برهنگی ظاهری روی عورت قرار گرفته و اندام تحتانی را پوشانده است. گفتنی است رنگ های استفاده شده در این اثر نیز رنگ هایی کدر و مرده انتخاب شده است که در هنرشناسی پیامی از تقدس را منتقل نمی کند.

 

 

 

 

این طرح گرافیکی شباهت بسیار زیادی به تصویرسازی توهین آمیزی دارد که یک گرافیست ایرانی ساکن هلند مدتی قبل با ادعای ادای احترام به شهدای غواص طراحی و منتشر کرده بود. «م.ه» که از نزدیکان شاهین نجفی نیز هست در تصویر سازی خود مردی کاملا برهنه را در محراب مسجد به تصویر کشیده که فین غواصی به پا دارد و دست هایش نیز به همان صورتی که در توضیح طرح روزنامه آرمان ذکر شد بسته شده و روی بدنش قرار دارد. این طراح در رزومه خود توهین به حجاب و چادر را نیز دارد.

 

 

 

 

لازم به ذکر است که جدای از کپی برداری که طراح روزنامه آرمان از آن طرح توهین آمیز کرده است، در طرح مذکور فیگور غواص ها، برهنگی شان و همچنین نوع بال هایی که برای آن ها انتخاب شده است کاملا به سبک آثار دوره رنسانس نقاشی شده اند.

 

گفتنی است، در دوره رنسانس با هدف اسطوره زدایی از هرآنچه که کلیسا مطرح کرده بود سوژه های مقدس را بدون هاله های الهی تصویر کرده و سعی داشتند به پست ترین شکل ممکن که همان برهنگی است مقدسات را عناصری زمینی، دنیوی و فاقد ارزش معرفی کنند؛ از این رو در این دوره از تاریخ آثاری وجود دارد که در آن ها حتی سعی در تقدس زدایی از انبیاء الهی شده است.

 

  طرح روزنامه آرمان با واکنش های زیادی از سوی مردم در فضاهای مجازی مواجه شده و در این رابطه هشتک «توقیف روزنامه آرمان» یکی از پر استفاده ترین هشتک ها است. باید دید مسئولین نظارت بر مطبوعات و همچین وزارت ارشاد در این زمینه چه اقدامی انجام می دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
محمد

نظرات  (۲)

من رفتم پست ها رو خوندم و دیدم.
#توقیف_روزنامه_آرمان

+ خدا خیرتون بده که خبر دادید.


پاسخ:
سلام
خیلی خوبه که پیگیری کردید
وظیفه ی ما دفاع از شهداست تا شاید یه خورده ای از حقشون ادا بشه
خدانگهدارتون باشه
باسلام.
از حضورتان در مسیرا کمال تشکر را داریم.
امیدوارم بازهم شاهدحضورتان باشم.
لطفا برای اپلود از http://traups.com/   اقدام کنید.
سربلند و پیروز باشید
پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون
ان شا الله باز هم مزاحمتون میشم
ممنون از دعوتتون
خدا پشت و پناهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی