^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

فقط میگم دمت گرم فقط همین

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۲ ب.ظ



آهنگ بالا آهنگ مهدی احمدوند هستش که برای امام رضا (ع) خونده...
آهنگ فوق العاده زیبای مهدی احمدوند
emam reza

حسرت دیدن گنبد طلا حرمت
داره مثل بغضی کهنه به دلم چنگ میزنه
اونقدر از تو دور شدم
که این روزا حس میکنم
غم غربت یه دنیا
روی شونه ی منه
اونقدر از تو دور شدم
که این روزا حس میکنم
همه ی جهان فقط قد یه زندونه برام
من که عمریه هواییه یه بار دیدنتم
بگو پس کی نوبت من میشه پابوست بیام
میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه
هرکی از غربت این زمونه خستس حرمه
هر کی از دنیا بریده این روزا سمت توئه
هرکی هرچی که دره به روش بستس حرمه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
محمد

نظرات  (۳)

۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۹ خانم بیرانوند
تولدآقامون امام رضاروبتون تبریک میگم

ممنون از آهنگی که گذاشتید قراره برا اولین بار زیارت امام رضانصیبم شه وچندروزدیگه اگه خدابخوادبرم زیارت.آهنگش خیلی قشنگه میخوام تااونجا همش این آهنگو گوش  بدم 
پاسخ:
بنده هم ولادت امام رضا (ع) رو به شما تبریک میگم
خواهش میکنم ان شا الله ما را از دعای خیر خودتون بی نصیب نکنید
التماس دعا
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۵۲ ذره ی ناچیز
سلام
خیلی خوب
اجرکم عندالله

وبلاگ جقیر معطر شد به لینک جوجه دانشجو

یاعلی...
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون قدم رنجه فرمودید
وب بنده ی حقیر هم به نام وب شما معطر شد
دست علی یارتون خدا نگهدارتون
باسلام.
لطفا تو هم مثل من بیا مطلبم را بخون و نظر بده!
**حلول ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد.**

عنوان مطلب:               راه پیوستن به داعش
لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=140
 
تک تک نظر ها را بررسی  و حتما بازهم بهتون سر می زنم.
یاعلی
پاسخ:
سلام
خدمتتون میرسم ان شا الله
ممنون از حضورتون
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی