^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

هتریک بارسلونا

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ب.ظ

بارسلونا

با اینکه اهل فوتبال نیستم ولی بارسلونا دوباره به دوران خودش داره بر می گرده

بعد از قهرمانی در لیگ و جام حذفی اسپانیا این دفعه هتریکشو کامل کرد و تو لیگ قهرمانان اروپا جلوی یونتوس خوب در اومد.

حالا من موندم تو سوپر جام قراره با خودش بازی کنه؟؟؟؟؟!!!!

نظر شما چیه؟؟

نظرات  (۳)

سلام سایت بسیار زیبایی دارید
پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون
این وب مطعلق به شماست
سلام بر شما لطفا این کلیپ مهم رو نگاهی بندازید
ایران یا عربستان؟کدام یک برای امریکا خطرناکتر است ؟ حتما نگاه کنید
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون و پیشنهادتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی