^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن ...

^_^ جوجه دانشجو ^_^

سلام
محمد هستم ، با وبلاگ جوجه دانشجو در خدمت شما
سعی میکنم مطالب درست و حسابی و بدون کپی پیست داخل وبلاگ بذارم
نظر یادتون نره خواهشا

هر جا که آید نام تو بی خود شوم از خویش تن
آید شب و روزی که من پایت بریزم جان و تن
(اینم طبع شعری من)

طبقه بندی موضوعی

I Love You

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ب.ظ

دوست دارم

دوستت دارم


تقدیم به مخاطب خاصم ....



دریافت
عنوان: تیم عاشق
حجم: 1.78 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۴
محمد

نظرات  (۲)

خیلی هم قشنگه وآموزندست شما به نوشتن ادامه بده 
خیلی هم وب خاصی داری
پاسخ:
ممنون از نظر لطفتون چشماتون قشنگ میبینه
بازم تشکر میکنم
سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار مزخرفی است و تحت هر شرایطی به پان سر نمی زنم.
پاسخ:

سلام آقا مهدی گل

ممنون فقط لطف کنید مشکلش رو بفرمایید اصلاح کنم ( در صورت تایید)

ولی من بازم منتظر نظرات دیگه ی شما هم هستم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی